درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 224
بازدید کل : 16095
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


کــد چرخش تصــاویر

کاربران گرامی لطفا نظر خود را درباره ی مطالب ولینک های سایت دانلود کده بدهیدودر صورت خراب بودن لینک به ما اطلاع دهید.
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
دانلود همه ی همه چیز




Avatar: The Legend of Korra Season 2 HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت های یازدهم الی چهاردهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت چهاردهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Avatar The legend of korra book 2 spirits small دانلود فصل دوم انیمیشن Avatar: The Legend of Korra Season 2 2013

 

ام انیمیشن: Avatar: The Legend of Korra Season 2: Spirits – فصل دوم انیمیشن آواتار: ارواح

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: …

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های ایرانی همزمان با پخش و لینک مستقیم

| فصل اول ( کتاب اول ) به اتمام رسید |

 

The Legend of Korra دانلود انیمیشن سریالی Avatar : The Legend of Korra 2012

 

 

نام انیمیشن : Avatar : The Legend of Korra – قسمت های ۱ تا ۱۲

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی

سال انتشار : ۲۰۱۲

تعداد فصل : ۲ فصل ( ۲ کتاب )

وضعیت : کتاب اول ( فصل اول ) به طور کامل پخش شده است 

تاریخ پخش کتاب دوم ( فصل دوم ) : نا مشخص 

مدت زمان : ۱۲ قسمت ۲۳ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۲۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۹.۳/۱۰

زیرنویس فارسی : دارد ( ترجمه شده توسط تیم تی وی شو )

IMDB ، Wikipedia

خلاصه داستان : محوریت داستان این انیمیشن با توجه به انیمیشن Avatar: The Last Airbender می باشد . در سال ۲۰۰۵ مایکل دانته دی‌مارتینو سریالی انیمیشن ساخت با عنوان Avatar:The Last Airbender که با داستانی زیبا در ۳ فصل روایت شد و در سال ۲۰۰۸ به پایان رسید. داستان سریال در دنیایی میگذشت که جهان به ۴ بخش تقسیم شده بود: قبایل آب، سرزمین خاک، معابد باد و کشور آتش. هر کدام از این ۴ ملت توانایی کنترل یکی از عناصر(آّب، خاک، باد و آتش) را داشتند که ریشه در هنرهای رزمی و فرهنگ همان ملت داشت، عده‌ای هم توانایی کنترل هیچکدام از عناصر را نداشتند و تنها یک نفر بود که توانایی کنترل هر ۴ عنصر را داشت که به نام آواتار شناخته م یشد .  آواتار به ترتیب از میان ملتهای مختلف برگزیده می شد و وظیفه حفظ صلح و توازن را در دنیا برعهده داشت و پس از مرگش آواتاری دیگر ، از ملتی دیگر جان می گرفت. در طی سریال، آواتار انگ به کمک دوستانش، به جنگی ۱۰۰ ساله خاتمه دادند و کشور آتش را(که به سایر ملتها حمله کرده بودند) عقب راندند و صلح را به جهان برگردا ندند. حال ۷۰ سال از آن زمان می گذرد . آواتار آنگ مرده است . حال به مانند گردش فصول ، گردش آواتار ها از سر گرفته شده است . آواتار جدید کورا نام کورا نام دارد ، آوتار کورا برای برگرداندن صلح و توازن با دنیا با مشکلات زیادی رو به رو است  که …

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 13:7 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

 

Number 9 DVDRip (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

9 downloadha.com دانلود انيميشن Number 9 2009

 

نام انیمیشن: ۹

ژانر: انیمیشن ،درام ، ماجرایی ، فانتزی

کارگردان : Shane Acker

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۷۶ دقیقه

حجم: ۲۵۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip Mkv

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان:  وقتی ۹ به زمین اومد به جز موجودات عجیب و غریب هیچ چیز دیگه وجود نداشت . خوشبختانه اون تونست یک جامعه کوچیک پیدا کنه و توش زندگی کنه  و …

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 12:34 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

مجموعه پس زمینه های با کیفیت و سایز بالا و HD همچنین WideScreen توسط دانلودها آماده شده است . از مزایای این تصاویر پس زمینه یا بکگراند ها می توان به سایز فوق العاده بالا و همچنین کیفیت باور نکردی این تصویرها اشاره کرد . شما با قرار دادن این تصاویر در صفحه دسکتاپ خود می توانید لذت داشتن یک صفحه دسکتاپ زیبا و دلنشین را نصیب خود کنید . سایز این تصاویر فوق العاده ۱۲۰۰×۱۹۲۰ می باشد که در نوع خودشان بی نظیر هستند در ضمن فرمت این تصاویر jpg می باشد . موضوع این بکگراند ها تصاویر پاییزی می باشد و در این مجموعه از تصاویر زیبا و شور آور استفاده شده است . دانلودها امیدوار است از این پس زمینه ها لذت کافی را ببرید و در زیباسازی محیط کار خود از آن استفاده کنید.

 

Untitled 1 مجموعه ای از والپیپر های پاییزی

 
کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 12:33 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

 winrarمحصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Final

 

 

 

 

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 12:31 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero 2014 platinum cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200

 

 

source جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت نمودن فایلهای فشرده، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد. سپس به نصب نرم افزار پرداخته و از سریالی که در فولدر Patch قرار داده شده برای نصب استفاده نمایید. بعد از نصب کامل نرم افزار، فایل اجرایی Patch_downloadha.exe را اجرا نموده و نرم افزار را پچ نمایید.

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 12:30 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

فیلم سینمایی دو خواهر به کارگردانی محمد بانکی و بازی محمدرضا گلزار ، نیکی کریمی ، الناز شاکردوست و حامد کمیلی هم اکنون در حال اکران می باشد. سه قطعه با کلام این فیلم به نام های (پناهم بده ، تمومه ، دریا) توسط بابک جهانبخش آهنگسازی و خوانده شده است که هم اکنون می توانید این سه آهنگ زیبا را دانلودها دریافت کنید.

babak 3 دانلود قطعات فیلم دو خواهر با صدای بابک جهانبخش

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 12:23 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود سایفون

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, :: 19:40 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

درا ین بازی شما در نقش کارکتری با نام “new kid in town” که در سریال این عنوان حضور نداشت البته به همراه کاراکتر های معروف سریال مانند Butters , Cartman و Kenny ایفای نقش می کنید. داستان بازی بسیار ساده است : شما یعنی “new kid in town” وارد جنگ فانتزی Cartman با گروه حریف می شوید که تظاهر می کنند Drow Elf هستند. پس از مدتی می بینید  که از South Park چیزی جز ویرانه باقی نمانده و مردم مجبور شده اند در چادر ها زندگی کنند. در South Park جک های مختلف و البته تندی خواهید شنید و همان طور که در قبل ذکر شده این بازی بیشتر برای خنداندن مردم است و اصلا برای کودکان مناسب نیست و اگر انتظار بازی شبیه به Angry Birds از این عنوان دارید سخت در اشتباهید حتی صحنه هایی در بازی وجود داشت که Ubisoft آنها سانسور کرده است! سبک بازی RPG و به صورت دو بعدی است و چون این بازی از سریال آن گرفته شده سعی شده است تا گیم پلی آن نیز شبیه به سریال باشد. در بازی چهار کلاس وجود دارد: Fighter, Thief, Mage و Jew که هر کدام قابلیت های مخصوص خود را دارند. در بازی قبلیت Loot هم وجود دارد که  به خوبی کار نشده است و بازی از QTE نیز بهره می برد. مهمترین ضعف این بازی  گیم پلی بازی و نبرد های از پیش تایین شده ی آن است مثلا وقتی شما می خواهید حمله یا دفاع کنید باید ان را در زمان خاصی انجام دهید و اگر موفق نشدید نمی تونید به حریف صدمه ای بزنید و یا صدمه خواهید دید. تقریبا گرفتا نمره ی PERFECT در هر مبارزه غیر ممکن است چون سپر ها و بلاک های شما نمی توانند شما در حملات دشمنان نجات دهند و در صورت حمله ی دشمن آسیب خواهید دید. علاوه بر این The Stick Of Truth گیمپلی و ماموریت های فرعی بسیار آسانی دارد و شما می توانید به راحتی این بازی را به اتمام برسانید و با چالش خاصی روبه رو نخواهید شد. گیم پلی این بازی ۱۲ ساعت طول می کشد و قسمت مولتی پلیر ندارد.

Southpark Stick of Truth PC-RELOADED

 

Southpark Stick of Truth pc cover دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای PC

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, :: 19:28 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

 این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی دانلودها ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

 

100 Wonderful Abstract HD Wallpapers مجموعه والپیپر های شگفت انگیز HD

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه