درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 219
بازدید کل : 16090
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


کــد چرخش تصــاویر

کاربران گرامی لطفا نظر خود را درباره ی مطالب ولینک های سایت دانلود کده بدهیدودر صورت خراب بودن لینک به ما اطلاع دهید.
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
دانلود همه ی همه چیز




Avatar: The Legend of Korra Season 2 HDTVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت های یازدهم الی چهاردهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت چهاردهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

Avatar The legend of korra book 2 spirits small دانلود فصل دوم انیمیشن Avatar: The Legend of Korra Season 2 2013

 

ام انیمیشن: Avatar: The Legend of Korra Season 2: Spirits – فصل دوم انیمیشن آواتار: ارواح

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: دارد، اختصاصی دانلودها

خلاصه داستان: …

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 13:9 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های ایرانی همزمان با پخش و لینک مستقیم

| فصل اول ( کتاب اول ) به اتمام رسید |

 

The Legend of Korra دانلود انیمیشن سریالی Avatar : The Legend of Korra 2012

 

 

نام انیمیشن : Avatar : The Legend of Korra – قسمت های ۱ تا ۱۲

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی ، ماجرایی ، فانتزی

سال انتشار : ۲۰۱۲

تعداد فصل : ۲ فصل ( ۲ کتاب )

وضعیت : کتاب اول ( فصل اول ) به طور کامل پخش شده است 

تاریخ پخش کتاب دوم ( فصل دوم ) : نا مشخص 

مدت زمان : ۱۲ قسمت ۲۳ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۲۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip

امتیاز : ۹.۳/۱۰

زیرنویس فارسی : دارد ( ترجمه شده توسط تیم تی وی شو )

IMDB ، Wikipedia

خلاصه داستان : محوریت داستان این انیمیشن با توجه به انیمیشن Avatar: The Last Airbender می باشد . در سال ۲۰۰۵ مایکل دانته دی‌مارتینو سریالی انیمیشن ساخت با عنوان Avatar:The Last Airbender که با داستانی زیبا در ۳ فصل روایت شد و در سال ۲۰۰۸ به پایان رسید. داستان سریال در دنیایی میگذشت که جهان به ۴ بخش تقسیم شده بود: قبایل آب، سرزمین خاک، معابد باد و کشور آتش. هر کدام از این ۴ ملت توانایی کنترل یکی از عناصر(آّب، خاک، باد و آتش) را داشتند که ریشه در هنرهای رزمی و فرهنگ همان ملت داشت، عده‌ای هم توانایی کنترل هیچکدام از عناصر را نداشتند و تنها یک نفر بود که توانایی کنترل هر ۴ عنصر را داشت که به نام آواتار شناخته م یشد .  آواتار به ترتیب از میان ملتهای مختلف برگزیده می شد و وظیفه حفظ صلح و توازن را در دنیا برعهده داشت و پس از مرگش آواتاری دیگر ، از ملتی دیگر جان می گرفت. در طی سریال، آواتار انگ به کمک دوستانش، به جنگی ۱۰۰ ساله خاتمه دادند و کشور آتش را(که به سایر ملتها حمله کرده بودند) عقب راندند و صلح را به جهان برگردا ندند. حال ۷۰ سال از آن زمان می گذرد . آواتار آنگ مرده است . حال به مانند گردش فصول ، گردش آواتار ها از سر گرفته شده است . آواتار جدید کورا نام کورا نام دارد ، آوتار کورا برای برگرداندن صلح و توازن با دنیا با مشکلات زیادی رو به رو است  که …

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 13:7 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

 

Number 9 DVDRip (2009) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

9 downloadha.com دانلود انيميشن Number 9 2009

 

نام انیمیشن: ۹

ژانر: انیمیشن ،درام ، ماجرایی ، فانتزی

کارگردان : Shane Acker

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۷۶ دقیقه

حجم: ۲۵۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip Mkv

زیرنویس فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان:  وقتی ۹ به زمین اومد به جز موجودات عجیب و غریب هیچ چیز دیگه وجود نداشت . خوشبختانه اون تونست یک جامعه کوچیک پیدا کنه و توش زندگی کنه  و …

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 12:34 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

مجموعه پس زمینه های با کیفیت و سایز بالا و HD همچنین WideScreen توسط دانلودها آماده شده است . از مزایای این تصاویر پس زمینه یا بکگراند ها می توان به سایز فوق العاده بالا و همچنین کیفیت باور نکردی این تصویرها اشاره کرد . شما با قرار دادن این تصاویر در صفحه دسکتاپ خود می توانید لذت داشتن یک صفحه دسکتاپ زیبا و دلنشین را نصیب خود کنید . سایز این تصاویر فوق العاده ۱۲۰۰×۱۹۲۰ می باشد که در نوع خودشان بی نظیر هستند در ضمن فرمت این تصاویر jpg می باشد . موضوع این بکگراند ها تصاویر پاییزی می باشد و در این مجموعه از تصاویر زیبا و شور آور استفاده شده است . دانلودها امیدوار است از این پس زمینه ها لذت کافی را ببرید و در زیباسازی محیط کار خود از آن استفاده کنید.

 

Untitled 1 مجموعه ای از والپیپر های پاییزی

 
کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 12:33 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

 winrarمحصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

winrar دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا  WinRAR 5.01 Final

 

 

 

 

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 12:31 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero 2014 platinum cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200

 

 

source جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت با نام Nero 2014 Platinum v15.0.02200 توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت نمودن فایلهای فشرده، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال باشد. سپس به نصب نرم افزار پرداخته و از سریالی که در فولدر Patch قرار داده شده برای نصب استفاده نمایید. بعد از نصب کامل نرم افزار، فایل اجرایی Patch_downloadha.exe را اجرا نموده و نرم افزار را پچ نمایید.

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 12:30 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

فیلم سینمایی دو خواهر به کارگردانی محمد بانکی و بازی محمدرضا گلزار ، نیکی کریمی ، الناز شاکردوست و حامد کمیلی هم اکنون در حال اکران می باشد. سه قطعه با کلام این فیلم به نام های (پناهم بده ، تمومه ، دریا) توسط بابک جهانبخش آهنگسازی و خوانده شده است که هم اکنون می توانید این سه آهنگ زیبا را دانلودها دریافت کنید.

babak 3 دانلود قطعات فیلم دو خواهر با صدای بابک جهانبخش

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 12:23 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود سایفون

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, :: 19:40 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

درا ین بازی شما در نقش کارکتری با نام “new kid in town” که در سریال این عنوان حضور نداشت البته به همراه کاراکتر های معروف سریال مانند Butters , Cartman و Kenny ایفای نقش می کنید. داستان بازی بسیار ساده است : شما یعنی “new kid in town” وارد جنگ فانتزی Cartman با گروه حریف می شوید که تظاهر می کنند Drow Elf هستند. پس از مدتی می بینید  که از South Park چیزی جز ویرانه باقی نمانده و مردم مجبور شده اند در چادر ها زندگی کنند. در South Park جک های مختلف و البته تندی خواهید شنید و همان طور که در قبل ذکر شده این بازی بیشتر برای خنداندن مردم است و اصلا برای کودکان مناسب نیست و اگر انتظار بازی شبیه به Angry Birds از این عنوان دارید سخت در اشتباهید حتی صحنه هایی در بازی وجود داشت که Ubisoft آنها سانسور کرده است! سبک بازی RPG و به صورت دو بعدی است و چون این بازی از سریال آن گرفته شده سعی شده است تا گیم پلی آن نیز شبیه به سریال باشد. در بازی چهار کلاس وجود دارد: Fighter, Thief, Mage و Jew که هر کدام قابلیت های مخصوص خود را دارند. در بازی قبلیت Loot هم وجود دارد که  به خوبی کار نشده است و بازی از QTE نیز بهره می برد. مهمترین ضعف این بازی  گیم پلی بازی و نبرد های از پیش تایین شده ی آن است مثلا وقتی شما می خواهید حمله یا دفاع کنید باید ان را در زمان خاصی انجام دهید و اگر موفق نشدید نمی تونید به حریف صدمه ای بزنید و یا صدمه خواهید دید. تقریبا گرفتا نمره ی PERFECT در هر مبارزه غیر ممکن است چون سپر ها و بلاک های شما نمی توانند شما در حملات دشمنان نجات دهند و در صورت حمله ی دشمن آسیب خواهید دید. علاوه بر این The Stick Of Truth گیمپلی و ماموریت های فرعی بسیار آسانی دارد و شما می توانید به راحتی این بازی را به اتمام برسانید و با چالش خاصی روبه رو نخواهید شد. گیم پلی این بازی ۱۲ ساعت طول می کشد و قسمت مولتی پلیر ندارد.

Southpark Stick of Truth PC-RELOADED

 

Southpark Stick of Truth pc cover دانلود بازی Southpark Stick of Truth برای PC

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, :: 19:28 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

 این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی دانلودها ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

 

100 Wonderful Abstract HD Wallpapers مجموعه والپیپر های شگفت انگیز HD

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:, :: 14:3 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

 

Wild Leopard of Dead Tree Island HDTVRip (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

wild leopard of dead tree island cover دانلود مستند Wild Leopard of Dead Tree Island 2012

 

نام مستند:  Wild Leopard of Dead Tree Island – پلنگ درخت خشک شده ی جزیره

سال انتشار: ۲۰۱۲
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۴۴ دقیقه
حجم: ۳۱۱ مگابایت
کیفیت: HDTVRip 720p

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, :: 20:58 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

گیمرها در نقش فردی به نام Ement بازی را در دست می گیرند که نقش یک منجی در دنیا ظاهر میشود. با Ement به ماجراجویی می پردازید و ساختمان ها و نماها را با سبک و سیاق خود در دنیای LEGO می سازید. بازیکنان در مسیر مراحلی قرار می گیرند که نتیجه ی انجام آنها نجات دنیای LEGO خواهد بود  . عنوان The LEGO Movie Videogame دارای ۹۰ کاراکتر و ۱۵ مرحله است و بازیکنان باید تمام برگه های راهنمای بازی را به دست آورند تا به یک حرفه ای و شغلی در داخل بازی بدل شوند. این بازی که چندی پیش معرفی شد،شما را به دنیای لگو باز می گرداند و در آن می توانید شخصیت های بزرگ این سری را مشاهده نمایید و به نظر می رسد که این بازی یک The Avengers برای دنیای LEGO می باشد که تمامی قهرمانان و شخصیت های ساخته شده را به دور هم جمع می کند!

The Lego Movie Videogame XBOX360-iMARS

 

Lego Movie Videogame xbox360 cover دانلود بازی The LEGO Movie Videogame برای XBOX360

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

عنوان Call of Duty: Ghosts طبق سنت همیشگی، قرار است این بار توسط استودیوی Infinity Ward ساخته شود ولی مهم‌ترین تفاوتی که با نسخه‌های قبلی دارد، این است که دیگر خبری از دنباله‌های Black Ops و Modern Warfare نخواهد بود و سازندگان با انتخاب Stephen Gaghan قصد دارند داستان جدیدی را پیاده سازی کنند. در سال ۲۰۲۳ آمریکا به یک کشور ضعیف تبدیل شده است و دیگر همانند گذشته از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برخودار نیست و این بار کشورهای آمریکای جنوبی که حرف اول را در زمینه‌ی نظامی می‌زنند وارد جنگ می‌شوند و قصد دارن تمامی بقایای آمریکا را با خود به غارت ببرند. بنابراین تنها روزنه‌ی امید آمریکا، به گروه اشباحی است که از جوخه‌های مختلف تشکیل شده است که هدف اصلی آن‌ها، مقاومت در مقابل این استعمارها خواهد بود. در واقع این گروه توسط آخرین افراد US Special Ops Forces پرورش یافتند تا بتوانند بر علیه کشورهایی که آمریکا را به تصرف در آوردند، ایستادگی کنند. نکته‌ی قابل توجه این است که دیگر همانند نسخه‌های گذشته، مأموریت‌های فرعی در بخش جدایی قرار نخواهند داشت و بازیکن برای این که بخواهد مأموریت‌های فرعی CoD: Ghosts را انجام دهد، می‌بایست در طول بخش Campaign بازی، آیتم‌هایی را جمع آوری کند که به وسیله‌ی آن‌ها بازیکنان می‌توانند مأموریت‌های جدیدی را باز کنند.

Call of Duty: Ghosts PS3-iMARS

 

Call of Duty Ghosts ps3 cover small دانلود بازی Call of Duty: Ghosts برای PS3

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, :: 23:10 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

بالاخره بعد از وقفه ای چند ماهه ، آخرین مجموعه فستیوال موسیقی بی کلام دانلودها منتشر شد. مجموعه ۱۵ و پایانی این فستیوال که از تاریخ ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ آغاز شده بود به پایان رسیده است و مجموعه پیش رو آخرین آن محسوب می شود. در طی مدت انتشار این مجموعه سایت های مشابه بسیاری اقدام به کپی برداری از فستیوال دانلودها پرداختند که این موضوع در کنار استقبال بی نظیر کاربران نشان دهنده کیفیت و ایده مناسب این فستیوال بوده است. در این مجموعه ۴۰ موسیقی بی کلام بسیار زیبا با تنوع موسیقایی را منتشر کرده ایم. این ۴۰ موسیقی زمانی حدود ۳:۳۶ دقیقه وقت شما را برای شنیده شدن خواهند گرفت. شما را دعوت میکنیم به شنیدن با حوصله و دقیق این موسیقی ها چرا که همگی از برترین و بهترین آثار موسیقی بی کلام می باشند. امیدواریم در پایان این فستیوال از آرشیو جمع آوری شده لذت برده باشید. همانطور که قبلاً توضیح داده شد در این فستیوال ها سعی بر جمع آوری آثار آهنگسازان معروف نبود و صرفاً کیفیت و زیبایی و حس اثر برای گردآورنده مهم بوده است چرا که در غیراینصورت مانند دیگر مجموعه های مشابه کاربران با موسیقی هایی تکراری مواجه می شدند که ما سعی کردیم اینطور نبوده باشد و در کنار حفظ کیفیت مجموعه ها دست به معرفی آثار فاخر جدید زده باشیم. امیدواریم از مجموعه پایانی که با ظرافت بیشتری جمع آوری شده است لذت کافی را ببرید.

 

festival 15 فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه پایانی (15)

 

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, :: 23:5 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

Diego Maradona Highlights – The Legend (2013) HD 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Diego Maradona Highlights   The Legend دانلود کلیپ مارادونا Diego Maradona Highlights   The Legend

 

نام کلیپ : Diego Maradona Highlights – The Legend

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۹ دقیقه

حجم: ۱۹۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p

توضیحات : دیگو آرماندو مارادونا (زاده ۳۰ اکتبر ۱۹۶۰ در ویلا فیوریتو، امروزه پاتریدو در ایالت بوئنوس آیرس)، فوتبالیست سابق آرژانتینی و مربی کنونی فوتبال است. در این کلیپ شاهد هنرنمایی ها و حرکات خارق العاده این فوق ستاره هستیم …

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, :: 13:4 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

Ronaldinho – Impossible to Forget (2013) HD 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Ronaldinho   Impossible to Forget دانلود کلیپ Ronaldinho   Impossible to Forget

 

نام کلیپ : Ronaldinho – Impossible to Forget

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۵ دقیقه

حجم: ۱۱۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p

توضیحات : رونالدو ده آسیس موریرا (زادهٔ ۲۱ مارس ۱۹۸۰ در پورتو الگره، برزیل) فوتبالیست مشهور برزیلی است که بیشتر با نام رونالدینیو گائوچو یا تنها «رونالدینیو» شناخته می‌شود. رونالدینیو در زبان پرتغالی به معنی «رونالدوی کوچک» است و جهت تمیز دادن او از رونالدو استفاده می‌شود. رونالدینیو در حال حاضر در اتلتیکو مینیرو برزیل بازی می‌کند و با تیم بارسلونای اسپانیا به قهرمانی لیگ اسپانیا (۲ بار) و جام قهرمانان اروپا رسیده‌است. او تا بحال دو بار از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن سال جهان برگزیده شده‌است. او از موفق‌ترین بازیکنان تیم ملی برزیل است و با این تیم به قهرمانی جام جهانی ۲۰۰۲ رسیده‌است. در این کلیپ شاهد گلها و هنرنمایی های این فوق ستاره برزیلی هستیم …

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, :: 12:56 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت از دانلودها دریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, :: 16:0 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

ادامه مطلب ...


چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, :: 15:57 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, :: 15:55 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


یک شنبه 13 بهمن 1392برچسب:, :: 22:5 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود مجموعه 53 رمان پر فروش خارجی  که با بسیار سعی وتلاش دانلود کده جمع گردیده و

به شما کاربران عزیز ارائه می دهیم

رمز:www.downloadcade.loxblog.com

حافظه:15.9MG(فشرده شده)

منبع:دانلود کده

گرد آورنده:دانیال سپهرپناه

دانلود 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 21:45 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

کتابی بسیار مفید با موضوع خودشناسی و عرفان

9003ger دانلود کتاب صوتی گره خودشناسی   سعید بنکدار تهرانی

زمان کل: ۱ ساعت و ۳۹ دقیقه

 

حتما حتما دانلود کنید

رمز:www.downloadcade.loxblog.com

حافظه:15.9MG(فشرده شده)

منبع:دانلود کده

نویسنده:دانیال سپهرپناه

دانلود

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 21:28 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

alking-Tom-Ben-News-logo

راهنمای جستجو: اخبار – اخبار آندروید -  تام و بن سخنگو اخبار – نرم افزار جالب آندروید – نرم افزار سرگرمی آندروید – نرم افزار جدید Galaxy s2 – نرم افزار آندروید- نرم افزار جالب موبایل – نرم افزار موبایل – اخبار Galaxy SII

حتما با TOM و BEN آشنا هستید. هرکدام از اینها شما را برای ساعاتی سرگرم می کنند. این بار این ۲ نفر باهم سخنگو اخبار می شوند. این نرم افزار بسیار جالب  و جذاب است.

شما میتوانید این نرم افزار را بر روی آندروید ۲٫۱ به بالا  نصب کنید.
هم اکنون این نرم افزار جالب و جدید وجذاب را با حجم کم برای گوشی آندرویدی و گلکسی اس ۲ خود از مستردانلود دریافت نمایید.

 

 

 

iconبرای دانلود کلیک کنید

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 21:11 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

نرم افزار کاکوئال تالک ، یکی از  بهترین  نرم افزار  مخصوص چت است .

این نرم افزار ساخت کره ی جنوبی  بود و دارای ویژگی های بسیاری دارد:

*دارای گذر واژه ی پیشرفته

*دارای پیش زمینه ی بسیار زیبا

*دارای ثبت نام بسیار 

*دارای 15 زبان جهان

*دارای برنامه ی آپدیت خودکار

رمز:www.downloadcade.loxblog.com

حافظه:15.9MG(فشرده شده)

منبع:دانلود کده

نویسنده:دانیال سپهرپناه

دانلود

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


پنج شنبه 12 دی 1392برچسب:, :: 20:44 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود رایگان فیلم جدید و بسیار زیبای رسوایی با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم

دانلود مستقیم فیلم رسوایی با کیفیت عالی

کارگردان: مسعود ده نمکی | ژانر: طنز اجتماعی

مدت زمان: 120 دقیقه | سال تولید: 1391

فرمت: MP4 + MKV | حجم: 855 + 413 مگابایت

خلاصه داستان:

افسانه دختر جنوب شهری که به علت بدهی های مالی پدر زیر فشار طلبکاران قرار دارد اقدام به دزدیدن سفته های پدرش می کند. در حین فرار با روحانی زاهدی آشنا می شود. روحانی در مسیر کمک به افسانه دچار مشکلاتی می شود…

بازیگران:

اکبر عبدی، الناز شاکردوست، محمد‌رضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، مریم کاویانی، تینا آخوند‌تبار، ارسلان قاسمی، امیر دژاکام، امیر نوری، اسماعیل خلج، مجید مشیری، آرزو افشار، مهسا کامیابی، عباس محبوب، محبوبه بیات، ابولفضل همراه، فرامرز روشنایی

دانلود وادامه ی مطلب

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

Ben10 Destroy All Aliens دانلود انیمیشن دوبله فارسی بن تن Ben 10 Destroy All Aliens

 

نام فیلم انیمیشن: بن تن – نابود کردن بیگانگان Ben 10: Destroy All Aliens

ژانر: انیمیشن ، اکشن، خیالی

سال پخش: ۲۰۱۲

کیفیت: اچ دی HDTVRip 720p

زبان : دوبله فارسی

انیمیشن دوبله فارسی بن تن Ben 10 ماجرای پسر بچه ای به نام بن است که یک ساعت با توانایی و ویژگی ها خاص دارد.او با کمک ساعت خود میخواهد با بیگانگان فضایی مبارزه کند و…

 

________________________________________________________________________

vivadl دانلود انیمیشن دوبله فارسی بن تن Ben 10 Destroy All Aliens  دانلود انیمیشن دوبله فارسی بن تن Ben 10 Destroy All Aliens – حجم 461 مگابایت

دانلود :   لینک مستقیم   | آپلود بوی | هیپ فایل | 

پسورد:www.vivadl.com

منبع : ویوا دانلود

 

 

gladiators of rome cover دانلود انیمیشن دوبله فارسی Gladiators of Rome 2012 نام انیمیشن: گلادیاتورهای دست و پا چلفتی سال انتشار: ۲۰۱۲ مدت زمان: ۹۳ دقیقه کیفیت: BDRip 720p دوبله فارسی (گلوری انترتیمنت) خلاصه داستان: تیمو جوانی دست و پا چلفتی است که هیچ علاقه ای به گلادیاتور شدن ندارد. اما به اجبار عموی ناتنی خود تحت آموزش قرار می گیرد تا گلادیاتور شود. او برای اینکه بتواند به اهداف خود برسد و قهرمان شود از شهر خارج شده و خود را با تمرینات سخت برای مسابقات آماده می کند و … ________________________________________________________________________ vivadl دانلود انیمیشن دوبله فارسی Gladiators of Rome 2012 دانلود انیمیشن دوبله فارسی Gladiators of Rome 2012 – حجم 486 مگابایت دانلود : آپلود بوی | هیپ فایل | پسورد : www.vivadl.com منبع : ویوا دانلود
+ نوشته شده در  92/09/21ساعت   توسط دانیال سپهرپناه  |  نظر بدهید

 

Resident Evil Damnation cover دانلود انیمیشن دوبله فارسی Resident Evil: Damnation 2012

نام انیمیشن:  اهریمن درون: نفرین ابدی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

کیفیت: BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه داستان: نیروهای ویژه برای بررسی صحت و سقم اخبار استفاده از سلاح های بیوارگانیک به کشوری در اروپای شرقی نفوذ می کنند ولی بلافاصله پس از نفوذ ایشان دستور عقب نشینی صادر می شود و …

 

________________________________________________________________________

vivadl دانلود انیمیشن دوبله فارسی Resident Evil: Damnation 2012  دانلود انیمیشن دوبله فارسی Resident Evil: Damnation 2012 – حجم 677 مگابایت

دانلود :  آپلود بوی | هیپ فایل | 

پسورد :www.vivadl.com

منبع : ویوا دانلود

Despicable Me 2 دانلود دوبله فارسی فیلم انیمیشن Despicable Me 2 2013

 

نام انیمیشن: من نفرت انگیز Despicable Me 2

ژانر فیلم : انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال پخش :

کیفیت: بلوری اچ دی و فول اچ دی BDRip 720p/ BDRip 1080p

زبان : انیمیشن دوبله فارسی

دانلود دوبله فارسی فیلم انیمیشن Despicable Me 2 2013 : در انیمیشن من نفرت انگیز2  گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، و به جای کارهای خلاف مشغول ساخت ژله هست. ولی یک روز …   trans دانلود دوبله فارسی فیلم انیمیشن Despicable Me 2 2013

 

_______________________________________

vivadl دانلود دوبله فارسی فیلم انیمیشن Despicable Me 2 2013  دانلود نسخه بلوری 720p دوبله فارسی فیلم انیمیشن Despicable Me 2 2013 با حجم  725 مگابایت

 لینک مستقیم   |  آپلود بوی | هیپ فایل

———————————–

vivadl دانلود دوبله فارسی فیلم انیمیشن Despicable Me 2 2013  دانلود نسخه بلوری 1080p دوبله فارسی فیلم انیمیشن Despicable Me 2 2013 با حجم 1500 مگابایت

 لینک مستقیم   |  آپلود بوی | هیپ فایل

———————————-

منبع : دانلود انیمیشن  | دانلود | دانلود فیلم | دانلود فیلم 2013 | دانلود انیمیشن جدید 

پسورد:www.vivadl.com

Turbo 2013 cover دانلود فیلم انیمیشن دوبله فارسی Turbo 2013

 

 

نام انیمیشن : توربو Turbo

ژانر فیلم : انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال پخش : 2013

کیفیت: بلوری اچ دی و فول اچ دی BDRip 720p/ BDRip 1080p

زبان : انیمیشن دوبله فارسی

دانلود فیلم انیمیشن دوبله فارسی Turbo 2013 : در این انیمین توربو نام حلزون مهربان و دوست داشتنی است که دوست دارد سریعترین حلزون جهان لقب بگیرد . او در تلاش است این رویای بچگی خود را به عمل بپوشاند و برای این کار به برادرش متوسل میشود واز او می خواهد در این مسیر او را راهنمایی کند و … trans دانلود فیلم انیمیشن دوبله فارسی Turbo 2013

 

_______________________________________

vivadl دانلود فیلم انیمیشن دوبله فارسی Turbo 2013  دانلود نسخه بلوری 720p دوبله فارسی فیلم انیمیشن Turbo 2013 با حجم  563 مگابایت

 لینک مستقیم   |  آپلود بوی | هیپ فایل

———————————–

vivadl دانلود فیلم انیمیشن دوبله فارسی Turbo 2013  دانلود نسخه بلوری 1080p دوبله فارسی فیلم انیمیشن Turbo 2013 با حجم 1500 مگابایت

 لینک مستقیم   |  آپلود بوی | هیپ فایل

———————————-

منبع : دانلود انیمیشن  | دانلود | دانلود فیلم | دانلود فیلم 2013 | دانلود انیمیشن جدید 

پسورد:www.vivadl.com

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, :: 14:57 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

از روزی که شاهد رونمایی Battlefield 4  بوده‌ام نه تنها بر خلاف نسخه‌های قبلی از بازی دل زده شدم بلکه روز به روز به آن ایمان پیدا کردم.شوتری که چندین سال است انتظارش را می‌کشیم “در ظاهر” به خوبی در حال آنالیز شدن توسط تیم شوتر ساز الکترونیک آرتز یعنی DICE است.ما شوتر می‌خواهیم که استاندارد باشد.یک استاندارد با نام CoD داریم که هر شرکت ورشکسته‌ای هم شوترهای بی در و پیکر الگو گرفته از این فرنچایز را می‌سازد ولی در اصل استاندارد اصلی چیز دیگریست که لفظ آن به اشتباه در دهان سازندگان افتاده است.شوتری که ما از سازندگان می‌خواهیم باید علاوه بر بخش تک‌نفره، در بخش چندنفره نیز حرف اول را بزند.باید داستان قوی داشته باشد، کنترل شخصیت اصلی در بازی چه در PC و چه در کنسول عالی باشد، گرافیک در سطح قابل قبولی کار شده باشد یعنی نه انتظار بافت‌های عظیمی مثل Crysis 3 را داریم نه بافت‌هایی در حد بازی‌ها مستقل و دانلودی.میدان نبرد ۴ در ظاهر همه‌ی این استانداردها را رعایت کرده است ولی چیزی که از گذشته‌ی EA برداشت می‌شود نشان داده است که این شرکت همواره در خراب کردن خاطرات بازی‌کن‌ها با عناوین قدیمی یک فرنچایز تبحر خاصی دارد ولی برای قضاوت کمی زود است، بند پوتینت را سفت کن…

Battlefield 4 PS3-iMARS

 

Battlefield 4 ps3 cover small دانلود بازی Battlefield 4 برای PS3

 

 

دانلود + ادامه مطلب
کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, :: 10:17 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

در WWE 2K14 ما شاهد یک بخش جدید با حال و هوای نوستالوژی باشیم که Thirty Years of Wrestlemania نام دارد. این مد بدین گونه است که بازی‌های مشهور پی پر ویو Wrestemania گلچین شده است و قرار است بار دیگر در قالب ویدئوگیم نمایش داده شود که مطمئناً می‌تواند برای طرفداران قدیمی این سبک امیدوار کننده باشد. البته اگر شما از گذشته مسابقات کشتی کچ را دنبال کرده باشید، قطعاً بازی‌های بزرگی را نظیر Hulk Hogan vs. Andre the Giant در Wrestlemania III یا حتی The Rock vs. Hulk Hogan در Wrestlemania X8 را به خاطر خواهید آورد. این مد خوشبختانه پتانسیل بسیار بالایی دارد، زیرا علاوه بر این که باعث تداعی خاطرات شیرین گذشته می‌شود، ما شاهد راستر بسیار کاملی از این سری که بخش اعظمی از آن‌ها را لجندها تشکیل می‌دهند، خواهیم بود. گذشته از همه‌ی این‌ها، بار دیگر ما شاهد بازگشت بخش بسیار درگیر کننده‌ی GM Mode خواهیم بود. این بخش که در سال ۲۰۰۸ از آن استفاده شد با استقبال بسیار زیادی روبرو شد اما متأسفانه تیم سازنده نتوانست از آن به خوبی استفاده کنند و همین امر سبب کنار گذاشتن آن بخش به مدت ۵ سال شد. حالا با وجود ناشر جدید، این بخش هم برگردانده شد. شما می‌بایست با خلاقیت، دقت و هوش خود بتوانید استارهای معروف و مشهور زیادی را جذب کنید و با ساختن استوری‌لاین‌های مهیج، ریتینگ بالایی را برای شوء خود رقم بزنید. مطمئناً این بخش چالش‌های بسیار زیادی خواهد داشت که برای هر کدام از بازیکنان بسیار بالانس خواهد بود.

WWE 2K14 PS3-STRiKE

 

WWE 2K14 ps3 cover small دانلود بازی WWE 2K14 برای PS3

دانلود وادامه ی مطلب

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, :: 10:13 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی آیفون و آیپد ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به آیفون و آیپد خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iPad 2 و بالاتر قابل اجرا است.

 

photoshop touch ipad ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch 1.5   آیپد

 

 

password ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch 1.5   آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download ویرایش تصاویر با Adobe Photoshop Touch 1.5   آیپد  لینک دانلود – 43 مگابایت | لینک کمکی

 

نرم‌افزار The Human Body by Tinybop یک ابزار برای آموزش کودکان و نوجوانان است تا با بخش‌های گوناگون بدن انسان آشنایی بیشتری پیدا کنند. این اپلیکیشن اعضای اساسی بدن انسان را در بخش‌های استخوان، ماهیچه‌، اعصاب و بخشهای ‌دیگر دسته‌بندی می‌کند و هر قسمت را به‌صورت متحرک به شما نشان می‌دهد و با توضیحاتی (به‌زبان انگلیسی) اطلاعات بیشتری از آن قسمت به‌شما می‌دهد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این برنامه بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل نصب است.

 

the human body شناسایی اعضای بدن با The Human Body by Tinybop   آیفون و آیپد

 

 

password شناسایی اعضای بدن با The Human Body by Tinybop   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download شناسایی اعضای بدن با The Human Body by Tinybop   آیفون و آیپد  لینک دانلود – 321 مگابایت | لینک کمکی

 

اگر به‌دنبال ساخت یک سایت یا یک صفحه‌ی خاص برای سایتِ خود هستید، می‌توانید با اپلیکیشن HTML Egg این کار را مستقیماً از آیفون یا آیپد خود انجام دهید! از نکات قابل توجه در مورد این برنامه این است که لازم نیست برای کار با آن یک کاربر حرفه‌ای در زمینه‌ی HTML باشید، بلکه کاربرانی که چیزی در مورد کدهای HTML نمی‌دانند نیز می‌توانند با این برنامه به‌راحتی یک صفحه‌ طراحی نمایند چون اصول کار با برنامه با کمک صفحه‌ی لمسی بسیار راحت و ساده به‌نظر می‌رسد. همچنین می‌توانید صفحه‌ی مورد نظرتان را مستقیماً از طریق آیفون یا آیپد منتشر کنید (با کمک FTP, SFTP یا FTPS). در برنامه قالب‌های حرفه‌ای آماده‌ای نیز برای شما قرار داده شده است تا کارتان راحت‌تر بشود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

html egg ساخت صفحات وب در موبایل با HTML Egg 5.5   آیفون و آیپد

 

 

password ساخت صفحات وب در موبایل با HTML Egg 5.5   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download ساخت صفحات وب در موبایل با HTML Egg 5.5   آیفون و آیپد  لینک دانلود – 16 مگابایت | لینک کمکی

 

نرم‌افزار WeChat یک مسنجر محبوب بین کاربران ایرانی است که در آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. کافیست شما و دوستتان هر دو این اپلیکیشن را بر روی موبایل خود نصب کرده باشید و سپس با استفاده از اینترنت می‌توانید ارتباطی متنی یا صوتی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

wechat دانلود مسنجر WeChat 5.0.1.0   آیفون و آیپد

 

 

password دانلود مسنجر WeChat 5.0.1.0   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود مسنجر WeChat 5.0.1.0   آیفون و آیپد  لینک دانلود – 21 مگابایت | لینک کمکی

 

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. این نرم افزار کاربردی را از دست ندهید. برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

viber ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.5   آیفون و آیپد

 

 

password ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.5   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download ارتباط رایگان با دوستانتان توسط Viber 3.1.5   آیفون و آیپد  لینک دانلود – ۱۹ مگابایت | لینک کمکی

 

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این نسخه برای ظاهر جدید iOS 7 به‌روز‌رسانی شده است.

 

instagram به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.2.0   آیفون و آیپد

 

 

password به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.2.0   آیفون و آیپد رمز فایل: www.downloadha.com

download به اشتراک گذاری عکسها با Instagram 4.2.0   آیفون و آیپد  لینک دانلود – 10 مگابایت | لینک کمکی

 

نرم‌افزار Camera Awesome یکی از ابزارهای محبوب برای عکاسی برای موبایل به‌شمار می‌رود. این برنامه دارای قابلیتهای متنوعی است که به شما کمک می‌کند عکس‌های بهتری بگیرید. انواع متفاوت عکس گرفتن مثل Big Button (عکس گرفتن با لمس کردن هرکجای صفحه)، عکس‌های پشت سر هم یا Burst، عکس گرفتن در زمان مشخص با Timer، لرزش‌گیر عکس و عکس‌های پانوراما از قابلیت‌های این برنامه هستند. همچنین برای کاربرانی که دوست دارند عکس‌هایشان را سفارشی‌سازی کنند نیز امکان ایجاد تغییرات در Exposure, White Balance, ISO و همچنین افکت‌های متنوع در این برنامه گنجانده شده است.

 

camra awesome عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.1.4   آیفون و آیپد

 

 

 

password عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.1.4   آیفون و آیپدرمز فایل: www.downloadha.com

download عکاسی با قابلیتهای بیشتر در موبایل با Camera Awesome 1.1.4   آیفون و آیپد لینک دانلود – 45 مگابایت | لینک کمکی

 

اپلیکیشن Facetune یک ابزار خوب برای ویرایش و رتوش عکس‌هایی است که از چهره‌ی افراد دارید. این اپلیکیشن که در بخش عکس و فیلم در ۱۰۷ کشور دارای رتبه‌ی نخست است، با ابزارها و افکت‌هایی که در خود دارد، به‌شما در بهبود چهره‌تان در عکس کمک می‌کند. ابزارهایی اختصاصی برای تغییر فرم لب‌ها در لبخند، صاف کردن چروک‌ها و لکه‌های صورت، تغییرات چشم، رنگ مو و براش‌های گوناگون از جمله قابلیت‌های این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

facetune رتوش چهره با Facetune 2.1.1   آیفون و آیپد

 

 

password رتوش چهره با Facetune 2.1.1   آیفون و آیپدرمز فایل: www.downloadha.com

download رتوش چهره با Facetune 2.1.1   آیفون و آیپد لینک دانلود – 31 مگابایت | لینک کمکی

 

اپلیکیشن CleverPaint به‌شما کمک می‌کند تا عکس‌های خود را شبیه به نقاشی‌های حرفه‌ای کنید. کافیست یک عکس انتخاب کنید و سپس در چند بخش مجزا، به تبدیل بخش‌هایی مثل زمینه‌ی عکس، چهره یا اشیا و  جزئیات، عکس خود را شبیه به یک نقاشی کنید. در این اپلیکیشن Brushهای گوناگونی قرار دارد که استفاده از هرکدام می‌تواند نقاشی شما را به‌کلی متفاوت کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

cleverpaint عکسهای خود را به نقاشی تبدیل کنید با CleverPaint 1.1   آیفون و آیپد

 

 

 

password عکسهای خود را به نقاشی تبدیل کنید با CleverPaint 1.1   آیفون و آیپدرمز فایل: www.downloadha.com

download عکسهای خود را به نقاشی تبدیل کنید با CleverPaint 1.1   آیفون و آیپد لینک دانلود – 17 مگابایت | لینک کمکی

 

کمپانی یاهو مدت‌هاست اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوای اپلیکیشن Weather آیفون و آیپد را ارائه می‌کند. اما خود این شرکت نیز اپلیکیشنی جداگانه برای وضعیت آب و هوا طراحی کرده است که در نسخه‌ی جدید با یک طراحی بسیار زیبا که توانسته جایزه‌ی طراحی در سال ۲۰۱۳ را از اپل دریافت کند، ممکن است شما را قانع کند تا دیگر برای دیدن وضع آب و هوا به‌سراغ اپلیکیشن‌های دیگر نروید. این اپلیکیشن با ظاهری زیبا و سازگار با محیط iOS 7 و همچنین اطلاعات زیادی که در مورد وضع آب و هوا در اختیارتان می‌گذارد بدون شک یکی از بهترین ابزار‌های موجود در این زمینه است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

yahoo weather وضعیت آب و هوا با Yahoo Weather 1.5.1   آیفون و آیپد

 

 

password وضعیت آب و هوا با Yahoo Weather 1.5.1   آیفون و آیپدرمز فایل: www.downloadha.com

download وضعیت آب و هوا با Yahoo Weather 1.5.1   آیفون و آیپد لینک دانلود – 12 مگابایت | لینک کمکی

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:, :: 9:53 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

 

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

|کرک کاملا تست شده ، سالم وبدون مشکل جهت اجرای بازی به پست افزوده شد|

|آپدیت شماره ۱ و ۲ بازی SKIDROW به پست افزوده شد|

 

Call of Duty Black Ops II Front Cover دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

دانلود و ادمه ی مطلب

 

 

 
کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 21:2 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

 

 

caution نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید توجه: این نرم افزار در دو نسخه بتا و کامل عرضه شده است که نسخه بتا رایگان بوده و شامل چند شعر می باشد اما نسخه کامل که شامل شعر های فروانی می باشد را پس از نصب می توانید با هزینه ۲۰۰۰ تومان فعال کنید و از استفاده آن لذت ببرید. تیم دانلودها پیشنهاد میکند پس از نصب نسخه رایگان اگر نرم افزار مورد پسند واقع شد حتما نسخه کامل آن را تهیه نمایید.

 

download نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید دانلود نسخه بتا با حجم ۲۶ مگابایت (رایگان) – لینک کمکی

download نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید دانلود نسخه کامل با حجم ۴۷ مگابایت (۲۰۰۰ تومان) – لینک کمکی

 

بازی سراسر شادی و خاطره شعر یادت نره هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی Don’t Forget The Lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

sher and نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید

 

 

caution نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید توجه: این نرم افزار در دو نسخه بتا و کامل عرضه شده است که نسخه بتا رایگان بوده و شامل چند شعر می باشد اما نسخه کامل که شامل شعر های فروانی می باشد را پس از نصب می توانید با هزینه ۲۰۰۰ تومان فعال کنید و از استفاده آن لذت ببرید. تیم دانلودها پیشنهاد میکند پس از نصب نسخه رایگان اگر نرم افزار مورد پسند واقع شد حتما نسخه کامل آن را تهیه نمایید.

 

download نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید دانلود نسخه بتا با حجم ۲۶ مگابایت (رایگان) – لینک کمکی

download نرم افزار فارسی شعر یادت نره   اندروید دانلود نسخه کامل با حجم ۴۷ مگابایت (۲۰۰۰ تومان) – لینک کمکی

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 21:1 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود سرود ای ایران ای

کلیک  کنید

رمز

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 20:19 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود KMPlayer 3.7.0.113 Final   نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری

دانلود KMPlayer Final

 

KMPlayer 3.7.0.113 کام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار برنامه کام پلیر را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار نرم افزار بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

 

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد برنامه کام پلیر می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار KMPlayer کا ام پلیر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی ویژگی های اصلی نرم افزار KMPlayer:

-    پشتیبانی از فرمتهای صوتی و تصویری: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
-    در اختار گذاشتن تمام اطلاعات یک فایل صوتی یا تصویری مانند : نوع فایل ، پسوند و .. . و امکان ویرایش یا کپی
-    هماهنگی و پشتیبانی از برنامه های : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
-    قابلیت نشان دادن اطلاعات فایلها به صورت کامل پشتیبانی از فایلهای فشرده
-    قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و سازگاری کامل با زبان فارسی
-    محیطی جذاب و سه بعدی متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید
-    قابلیت پشتبانی از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه
-    قابلیت تعریف و تنظیم کلیدهای پخش برنامه به آسانی
-    نرم افزار بسیار کم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد
-    امکان هماهنگ شدن با پلاگینهای Winamp
-    امکان کپچر کردن فایلها با کیفیت قابل قبول
-    پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI
-    پشتیبانی کامل از فرمتهای دی وی دی
-    پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال
-    امکان پخش فایلهای AAC, OGG
-    پشتبانی کامل از فایلهای فلش
-    سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸
و …

 

 

Changes in 3.7:
KMPlayer UPGRADE
Improved EVR performance for overlay subtitle and applied transparency effect.
Fixed BOF vulnerabilities. (FLAC file)
Provided by: KISA.
Fixed buffer insufficiency error for playing mp3.
Fixed skipping error for MP4 Audio.
Fixed RUBY subtitle error.

Album Art UPGRADE
Changed KMP Plus platform from Flash to web.
Supports Album Art Automatic Movie info TMDB matching service.
Supports Configuring function for playing FTP server videos with Album Art.
Supports Syncing function for KMP Play List with Album Art.
Supports Multi
deleting function for Album Art.
Supports Image View& List View mode.
A variety of content within KMP App
Added Plus Tab
Added YouTube channels and search service.
Supports movie information and reviews.

 

 

دانلود KMPlayer 3.7.0.113 Final   نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری فرمت: EXE

دانلود KMPlayer 3.7.0.113 Final   نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری حجم: ۳۲ مگا بایت

دانلود KMPlayer 3.7.0.113 Final   نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری دانلود: دانلود KMPlayer ۳.۷.۰.۱۱۳

دانلود KMPlayer 3.7.0.113 Final   نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری رمز: www.yasdl.com

دانلود KMPlayer 3.7.0.113 Final   نرم افزار قدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری منبع: یاس دانلود

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 13:31 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger

 

یاهو مسنجر Yahoo Messenger احتمالا همه شما یاهو مسنجر را می شناسید. هرکسی که عضو یاهو شود می تواند از این پیام رسان استفاده نماید. از امکانات یاهو مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است.

 

اتاق های چت یاهو مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. شما هم اکنون می توانید آخرین ورژن نرم افزار یاهو مسنجر را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از قابلیت های نرم افزار یاهو مسنجر Yahoo Messenger  :

-      افزایش روند سرعت تبادل پیغام
-      قابلیت عکس گرفتن از صفحه نمایش و ارسال مستقیم دوستان به صورت آنی (جدید)
-      اضافه شدن شکلک های زیبا و جذاب به نرم افزار (جدید)
-      ارتباط با گوشی های تلفن همراه با شماره گیر موجود در نرم افزار (جدید)
-      اضافه شدن تب به صفحه ی پی ام ها (جدید)
-      اضافه شدن منوی مربوط به آخرین ارتباطات (جدید)
-      افزایش کیفیت ارتباط های ویدیویی
-      اضافه شدن آیکن های جدید در پنجره ی چت
-      اضافه شدن بخش های جدید به بخش جدید Yahoo! Insider
-      دریافت اطلاعات بیشتر درباره چت کردن
-      ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه
-      دسترسی آسان تر به پست الکترونیکی
-      ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر در یاهو مسنجر
-      سازگاری با MSN Messenger و Google Talk
-      پوسته های جدید
-      ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
-      ارسال و انتقال فایل تا ۲ گیگا بایت
-      دسترسی آسان تر به Yahoo Profile
-      دیدن وب کم و به اشتراک گذاری وب خود
-      قابلیت ذخیره اطلاعات و چت های انجام شده
-      نمایش زیباتر Status ها
-      زیباتر شدن گرافیک نرم افزار و Add List ها
-      امکان نمایش به روزرسانی های Addlist ها
-      کیفیت بالا در نمایش و ارتباط ویدئویی
-      اشتراک گداری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
-      نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
-      اسکن خودکار فایلهای انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
-      نمایش عکس‌های Flicker را به صورت یک اسلاید شو
-      رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
-      پلاگین ها جدید نطیر نمایش دمای هوای منطقه انتخابی ، رادیو و …
-      شکلک های زیبا
-      به اشتراک گذاری تصاویر
-      به اشتراک گذاری ویدئو ها
-      ارسال فایل از طریق یاهو مسنجر
-      ارتباط از طریق چت صوتی
-      تماس از طریق مسنجر و تلفن
-      قابلیت جداسازی Add List ها به صورت دلخواه
-      امنیت بالا در ارتباط و ارسال و دریافت فایل ها
-      سرعت بالا در برقراری ارتباط
-      سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

 

 

 

Yahoo! Messenger – Instant messaging allows you to quickly exchange messages with your online friends. Unlike e-mail, instant messages appear as soon they`re sent. By downloading the Yahoo! Messenger application to your computer, you can send instant messages to other people from around the globe, send them files or have a voice conference.
Other features include voice chat, file transfer, mail and stock quote alerts, sports scores, news, and much more

 

 

 

 

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final فرمت: EXE

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final حجم: ۱۷ مگا بایت

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final دانلود: دانلود یاهو مسنجر | لینک کمکی

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final رمز: www.yasdl.com

دانلود یاهو مسنجر Yahoo Messenger 11.5.0.228 Final منبع: یاس دانلود

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 13:30 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود کلیپ مهارتها و گل های کریستیانو رونالدو در فصل 2014 2013

 

 

کلیپ مهارت ها و گل های کریستیانو رونالدو در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳

Cristiano Ronaldo Amazing Skills Show 2013-2014

.:: Full HD ::.

 

کریستیانو رونالدو این کلیپ زیبا و دیدنی به نمایش مهارتها و گل های ستاره پرتقالی تیم رئال مادرید یعنی کریستیانو رونالدو می پردازد. در این کلیپ مهیج گلچین کاملی از گل های و هنرنمایی های کریس رونالدو در طی فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ که در تیم رئال مادرید بوده است را مشاهده خواهید نمود که مطمئنا لحظات خوبی را برای شما رقم خواهد زد. هم اکنون می توانید کلیپ مهارت ها و گل های کریستیانو رونالدو در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ را با کیفیت عالی از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

دانلود کلیپ مهارتها و گل های کریستیانو رونالدو در فصل 2014 2013 فرمت : MKV عالی ۷۲۰p

دانلود کلیپ مهارتها و گل های کریستیانو رونالدو در فصل 2014 2013 حجم : ۱۳۳.۷۴ مگا بایت

دانلود کلیپ مهارتها و گل های کریستیانو رونالدو در فصل 2014 2013 دانلود : دانلود کلیپ کریستیانو رونالدو فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳

دانلود کلیپ مهارتها و گل های کریستیانو رونالدو در فصل 2014 2013 رمز : www.yasdl.com

دانلود کلیپ مهارتها و گل های کریستیانو رونالدو در فصل 2014 2013 منبع : یاس دانلود

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 13:22 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود بازی Tiny Brains برای PC

 

دانلود بازی Tiny Brains برای PC

| نسخه SKIDROW |

 

Tiny Brains بازی جدیدی در سبک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط ۵۰۵ Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است .  ” مغزهای کوچک” داستان چهار حیوان آزمایشگاهی فوق العاده را به تصویر میکشد که در تلاش فرار از آزمایش های یک دانشمند دیوانه هستند. در این بازی چند نفره باید با استفاده از قدرت های مبتنی بر فیزیک منحصربفرد این چهار حیوان بازیگوش هرج و مرج ها را پشت سر گذاشته و پیچ و خم های متعدد بازی را طی کرده و از آنها عبور کنید. شما در بازی Tiny Brains باید نبوغ خود را در ترکیب مهارت های آنها به کار گیرید و با ترکیب قدرت آنها در یکدیگر راه های متعدد حرکت را کشف کنید. این بازی رقابتی و چالش برانگیز همراه با کنترل های ساده ای میباشد که هر کسی در هر سطحی قادر به بازی کردن خواهد بود.

در بازی Tiny Brains جهان های رنگی و حیرت انگیز زیادی وجود دارد که در هر مرحله از آنها با شخصیت های مخصوص مراحل می توانید جهان عجیب و زیبای آنها را تجربه کنید. مراحل پر پیچ و خم و مرگبار بازی هیجان وصف ناپذیری را به شما خواهد داد تا با کنترل این مغرهای کوچک و عقب و جلو بردن آنها موانع فیزیکی را رد کرده و به مراحل بالاتر برسید. هم اکنون می توانید بازی Tiny Brains را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Tiny Brains :

 دانلود بازی Tiny Brains برای PC

 

دانلود بازی Tiny Brains برای PC

 

دانلود بازی Tiny Brains برای PC

 

دانلود بازی Tiny Brains برای PC

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

-     فایل با فرمت ISO رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

-    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

-    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

 

دانلود بازی Tiny Brains برای PC فرمت : ISO

دانلود بازی Tiny Brains برای PC حجم : ۱.۱۲ گیگا بایت

دانلود بازی Tiny Brains برای PC دانلود : دانلود بازی Tiny Brains – پارت اول

دانلود بازی Tiny Brains برای PC دانلود : دانلود پارت دوم

دانلود بازی Tiny Brains برای PC رمز : www.yasdl.com

دانلود بازی Tiny Brains برای PC منبع : یاس دانلود

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 13:20 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود واترفاکس Waterfox v26.0   موزیلا فایرفاکس 64 بیتی

.

دانلود واترفاکس Waterfox

.

واترفاکس Waterfox v26.0  همان مرورگر Mozilla Firefox اما مخصوص سیستم های ۶۴ بیتی می باشد. اگر شما از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید تا به حال حتما متوجه این موضوع شده اید که وقتی مدت زیادی با این نرم افزار کار می کنید دچار افت شدید سرعت در بارگذاری صفحات وب می شوید. البته این مشکل با باز و بسته کاردن نرم افزار حل می شود ولی دوباره حتما با این مشکل روبرو میشوید.

در این نسخه جدید واترفاکس Waterfox این مشکل به طور کلی حذف شده و با بهینه سازی قسمت های مختلف ان سرعت ان به شدت افزایش پیدا کرده است. همچنین قابل ذکر است که  نرم افزار واترفاکس فقط برای سیستم هایی طراحی شده است که ویندوز ۶۴ بیتی بر روی ان سوار است و کاربرانی که ویندوز ۶۴ بیتی ندارند به هیچ وجه نمی توانند از مرورگر Waterfox استفاده کنند. شما هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار واترفاکس Waterfox رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های مرورگر واترفاکس Waterfox :

-     افزایش سرعت مرورگر در لود پنجره ها
-     برطرف شدن کندی لود پنجرها
-     بهینه سازی قسمت های مختلف مرورگر
-     سازگار با ویندوز های مختلف ۶۴ بیتی
و …

 

 

Waterfox is a high performance browser based on the Mozilla Firefox source code. Waterfox is specifically for 64-bit systems, with one thing in mind: speed.

Waterfox is a 64-bit version of Firefox. Waterfox is modified version of the Firefox source code specifically for machines running 64-bit versions of Windows. Software designed for 64-bit Windows editions can take advantage of faster RAM and processing speeds and greater stability in 64-bit systems.

Waterfox offers 100% Firefox Add-on Compatibility and 64-bit Plugin Support.

 

 

دانلود واترفاکس Waterfox v26.0   موزیلا فایرفاکس 64 بیتی فرمت: EXE

دانلود واترفاکس Waterfox v26.0   موزیلا فایرفاکس 64 بیتی حجم: ۳۳ مگابایت

دانلود واترفاکس Waterfox v26.0   موزیلا فایرفاکس 64 بیتی دانلود: دانلود واترفاکس

دانلود واترفاکس Waterfox v26.0   موزیلا فایرفاکس 64 بیتی رمز: www.yasdl.com

دانلود واترفاکس Waterfox v26.0   موزیلا فایرفاکس 64 بیتی منبع: یاس دانلود

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 13:17 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود بازی PES 2014 برای PC

 

دانلود بازی PES 2014 برای کامپیوتر

| نسخه کامل Reloaded به همراه کرک |

کرک نسخه Reloaded اضافه شد …

نسخه کم حجم BlackBox اضافه شد …

آپدیت Reloaded v1.01 اضافه شد …

 

PES 2014 نسخه جدید بازی PES است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت KONAMI برای سه پلتفرم PC/PS3/XBOX360 عرضه شده است. PES یک شبیه ساز قدرتمند فوتبال است.شرکت کونامی در سال های اخیر برای بازی Pro Evolution Soccer همواره از موتور قدیمی و تغییر یافته PS2 برای نسخه های جدید این بازی بهره می برده. اما سال های اخیر در رقابت با شرکت خوش ساخت EA و بازی FIFA دچار مشکل شده است که همین دلیل باعث شده که این شرکت روی به استفاده از موتور گرافیکی جدید به نام Fox Engine نموده است. این موتور می تواند به کلی ساختار بازی پی اس ۲۰۱۴ را چه از نظر گیم پلی و چه از نظر گرافیک متحول سازد.

یکی از نوآوری های بازی PES 2014 سیستم TrueBall مخصوص گرافیک توپ و فیزیک بازیکنان است.شما میتوانید به وسیله ی این سیستم کنترل ۳۶۰ درجه ای بر روی محیط و توپ داشته باشید و همچنین به راحتی یکی دوپا زده و حتی نحوه ی دریافت توپ را به هنگام رسیدن پاس مشخص کنید. همچنین در نسخه های قبلی پی اس شاهد یک سری میان پرده های از پیش تعیین شده بودیم که در مواقعی که تعیین شده بودند اجرا می شدند ولی در این نسخه هر لحظه میان پرده جدید مخصوص به خود را دارا است و شاهد تکرار میان پرده ها نخواهیم بود . یکی دیگر از قابلیت های جدید بازی PES 2014 این است که وقتی بازیکن شما در بازی مصدوم میشود تا چند دقیقه لنگان لنگان در زمین راه میرود و اگر مصدومیت خیلی جدی باشد  پس از مدتی به زمین می افتد و تقاضای تعویض می کند.

 

در بازی Pro Evolution Soccer 2014 شما میتوانید در قسمت های مختلف مانند لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا ، مسابقات حذفی یوفا به همراه تیم های لیگ کشورهای انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، پرتغال ، هلند ، برزیل ، شیلی ، ژاپن و… به بازی پردازید. همچنین میتوانید با حدود ۱۲۰ کشور نیز از جمله ایران به مسابقات مختلف به بازی بپردازید. اگر شما هم یکی از گیمرهای پرو پاقرص سری بازی های فوتبال حرفه ای PES هستید فرصت دانلود بازی PES 2014 برای کامپیوتر را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

دانلود بازی PES 2014 برای PCشما می توانید بازی PES 2014 برای PC  نسخه کامل را به صورتارجینال با DVD نقره ای قیمت ۷۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

 

 

نکته جذاب در مورد این نسخه از بازی PES 2014 برای ایرانی ها، حضور سه تیم ایرانی : استقلال تهران،سپاهان اصفهان و تراکتور سازی تبریز به عنوان نمایندگان ایران در جام باشگاههای آسیا است.

 

یکی از جدیدترین و اصلی ترین ویژگی که به بازی PES 2014 اضافه شده است Heart یا همون احساسات در بازی است. این ویژگی باعث می شود احساسات بازیکنان واقعی باشد مثلا تیمی که در دقایق آخر از حریفش عقب افتاده باشد بازیکن ناراحت میشوند و اعتماد به نفسشان را از دست میدهند یا بالعکس اگر تیم شما از تیم حریف جلو بیافتد بازیکنان تیم با اعتماد به نفس و خوشحالی به بازی میپردازند و در ضمن شرایط تماشاچیان یا به قولی همون جنگ روانی هم بر روی بازیکنان تاثیر دارد.

 

 

تصاویری از محیط بازی PES 2014 :

 

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود بازی PES 2014 برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی PES 2014 :

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7
Graphic Card: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB
CPU: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640
RAM: 1 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

 

 

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی PES 2014 :

Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7, Windows 8
Graphic Card: GeForce GT 440, Radeon HD 5550 1024MB
CPU: Core 2 Duo E7400 2.80GHz, Athlon II X2 255
RAM: 4 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

 

 

راهنمای نصب بازی :

-   نسخه پیشنهادی سایت یاس دانلود نسخه Reloaded می باشد. کرک ها برای هر دو نسخه قابلیت جایگزینی می باشند.

-   در نسخه BlackBox زبان های غیر از انگلیسی از بازی حذف شده اند و بازی فشرده شده است.

-    نسخه BlackBox بر روی ویندوز XP  قابل نصب نیست.

-   اگر خطای d3dx9 یا D3dx.dll مشاهده فرمودین باید جدیدترین نسخه DirectX را نصب نمایید.

-   برای اجرای بازی نیاز به نصب  Microsoft Visual C++ Runtime دارید.

-   برای اجرای بازی نیاز به نصب Microsoft .NET Framework 4.5 دارید.

-   فایل با فرمت ISO رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

-    از اتصال بازی به اینترنت به کمک یک Firewall جلوگیری نمایید.

-    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

-    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

-     سریال نامبر هنگام نصب بازی:

WR92-PN7U-Y9YV-EYC3-R2U2

HNY6-JD2U-3CXK-4UC6-FUC2
2ELE-LMYW-UDMT-L9HN-HPPH
JPL4-CNTS-J5XS-SNMD-3FV3
FKWL-F2C6-DTX6-7VE5-R93A

 

 

 

 

دانلود بازی PES 2014 برای PCشما می توانید بازی PES 2014 برای PC  نسخه کامل را به صورتارجینال با DVD نقره ای قیمت ۶۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

 

 

دانلود بازی PES 2014 برای PC نسخه کم حجم BlackBox

دانلود بازی PES 2014 برای PC فرمت : ISO

دانلود بازی PES 2014 برای PC حجم : ۲.۸ گیگابایت

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود بازی PES 2014 پارت اول

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود بازی پارت دوم | لینک کمکی

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود بازی پارت سوم | لینک کمکی

 

————————-

 

 

دانلود بازی PES 2014 برای PC نسخه Reloaded

دانلود بازی PES 2014 برای PC فرمت : ISO

دانلود بازی PES 2014 برای PC حجم : ۵ گیگابایت

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود بازی پارت اول

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود بازی پارت دوم

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود بازی پارت سوم

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود بازی پارت چهارم

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود بازی پارت پنجم

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود بازی پارت ششم

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود کرک Reloaded بازی PES 2014

 

————————-

 

 

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود پچ بازی PES 2014 با نام PESEdit 2014 Patch

 

————————-

 

دانلود بازی PES 2014 برای PC برای استفاده از آپدیت ابتدا از Update را نصب کنید سپس محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کنید.

دانلود بازی PES 2014 برای PC آپدیت Reloaded v1.01

دانلود بازی PES 2014 برای PC حجم : ۴۲ مگابایت

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود آپدیت Reloaded v1.01 

 

————————-

 

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود کرک Skidrow بازی PES 2014

دانلود بازی PES 2014 برای PC دانلود : دانلود کرک فیکس Skidrow

 

دانلود بازی PES 2014 برای PC رمز : www.yasdl.com

دانلود بازی PES 2014 برای PC منبع : یاس دانلود

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


دو شنبه 9 دی 1392برچسب:, :: 12:34 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول XBOX360|

 

HP Part2 cover دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

HP Part2 01 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360 HP Part2 02 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360

HP Part2 03 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360 HP Part2 04 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360

HP Part2 05 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360 HP Part2 06 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360دانلود با لینک مستقیم در پارت های ۲ گیگابایتی:

پارت اول    پارت دوم    پارت سوم    پارت چهارم

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 19:33 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد