درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 230
بازدید کل : 16101
تعداد مطالب : 83
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


کــد چرخش تصــاویر

کاربران گرامی لطفا نظر خود را درباره ی مطالب ولینک های سایت دانلود کده بدهیدودر صورت خراب بودن لینک به ما اطلاع دهید.
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
دانلود همه ی همه چیز




قسمت دوم Harry Potter and the Deathly Hollows، آخرین بازی از این سری خواهد بود که همزمان با قسمت دوم فیلم آن وارد بازار می شود. این نسخه بر خلاف عنوان قبلی، تغییرات متعددی داشته تا ناکامی های آن نسخه را جبران کند و به بازیکنان تجربه ای منحصر به فرد بدهد. حداقل به عنوان آخرین نسخه از این سری از بازی ها که از روی فیلم ساخته می شوند، بازیکنان و طرفدران این داستان مشهور، دوست دارند که با بازی خوبی روبرو باشند. در قسمت اول، بازی تا جایی پیش رفت که لرد ولدمورت (Lord Voldemort) ابر چوبدستی جادویی را بدست آورد تا به وسیله آن بتواند هری را از بین ببرد. هری هم به همراه دوستان وفادارش رون (Ron) و هرماینی (Hermione)، دنبال جان پیچ هایی هستند که با از بین آن ها می توانند ولدمورت را از بین ببرند. در این قسمت، ادامه ماجرا دنبال می شود و بازیکنان سرانجام به پایان این نبرد حماسی می رسند. از داستان بازی چیزی نمی گوییم، چرا که ممکن است هیجان آن از بین برود. سازندگان، داستان این نسخه را خطی کرده اند و دیگر مراحل فرعی ای که در نسخه قبل شاهد آن ها بودیم را در این بازی نخواهیم دید. داستان اینبار بیش از سایر نسخه ها به فیلم نزدیک است و به همین دلیل می توان گفت که شما در بازی، فیلم را تجربه خواهید کرد. در این نسخه شما فقط کنترل هری را به دست نمی گیرید و می توانید با دیگر شخصیت های بازی هم بازی کنید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول XBOX360|

 

HP Part2 cover دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360

 

 

تصاویری از محیط بازی:

HP Part2 01 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360 HP Part2 02 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360

HP Part2 03 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360 HP Part2 04 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360

HP Part2 05 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360 HP Part2 06 small دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Harry Potter and the Deathly Hollows Part 2 برای XBOX360دانلود با لینک مستقیم در پارت های ۲ گیگابایتی:

پارت اول    پارت دوم    پارت سوم    پارت چهارم

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 19:33 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

در Grand theft Auto V با ۳ شخصیت قابل بازی مواجه خواهید شد که مایکل (Michael)، ترور (Trevor) و فرانکلین (Franklin) نام دارند. هر کدام از این شخصیت ها دارای مهارت های خاص خود هستند و هر کدام از آن ها را می توان تا ۳ درجه شخصی سازی کرد. همچنین این شخصیت ها دارای داستان خاص خود هستند و Rockstar برای هر کدام از آن ها یک داستان مخصوص را در نظر گرفته است. سرگذشت این شخصیت ها باعث شده که داستان بازی نیز بسیار پیچیده دنبال شود. در طول بازی، مراحلی مانند Three Leaf Clover در GTAVI وجود دارند که بسیار هیجان انگیز و درگیر کننده هستند. دن هازر (Dan Houser) می گوید که این بازی از نظر داستانی با نسخه های قبلی بسیار متفاوت است و بازیکنان با روند کاملاً تازه ای مواجه می شوند. همچنین انتخاب این ۳ شخصیت در هر لحظه از بازی امکان پذیر است. بازیکنان می توانند در هر زمان بین شخصیت ها تعویض کنند. منویی برای این کار به وجود آمده که Switch Characters نام دارد. در این حالت، دوربین بازی به حالتی مانند Google Earth درمی آید و بازیکنان می توانند شخصیت های بازی را مشاهده کنند و آن ها را برای بازی کردن انتخاب کنند. حال اگر این کار را انجام دهید و شخصیت خاصی را انتخاب نکنید، مشاهده می کنید که سایر شخصیت ها در طول روز چه کارهایی انجام می دهند و دست به چه فعالیت هایی می زنند. هر کدام از شخصیت ها، زمانی که کنترل آن ها را بدست نمی گیرید، کارهای خاصی را انجام می دهند و به شغل مخصوص خود مشغول هستند.

Grand Theft Auto V XBOX360-QUACK

 

GTA V xbox360 cover small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

 

 

دیدن این موضوع یکی از المان هایی است که بازیکنان با دیدن آن ها قطعاً غافلگیر می شوند. به طور مثال، با شخصیت ترور در شهر Los Santos در حال فرار از دست پلیس هستید و می توانید به سراغ مایکل بروید که در حال Snipe کردن چند خلافکار است و یا می توانید سری به فرانکلین بزنید که از پشت یک هیلکوپتر مشغول تیراندازی است. این موضوع بسیار هیجان انگیز است. ترور دارای مشکلات روانی است و به یکباره دست به کارهای دیوانه واری می زند. او اهل شهری به نام Blaine است که در بازی وجود دارد. شهر او جایی برای انسان های خلافکار، معتاد و… است. او بعد از وقوع ماجراهایی با شخصیت های دیگر بازی روبرو می شود.
شخصیت های بازی می توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند و دست به فعالیت های مختلفی بزنند. GTAV از هر نظر یک پیشرفت بسیار بزرگ به حساب می آید و گیم پلی آن نیز واقعاً بزرگتر، هیجان انگیز و کاملاً دگرگون شده است. دنیای این بازی بزرگترین در بین تمام این سری از بازی ها خواهد بود که تکنولوژی ها جدیدی را نیز در خودش قرار داده که باعث شده تا بازیکنان با کنترل بهتری در بازی مواجه شوند. Los Santos بزرگترین شهری است که تا کنون در یک بازی مشاهده خواهید کرد. اگر محیط های بازی هایی مانند Red Dead Redemption ،GTAIV و GTA: San Andreas را در کنار هم قرار دهید، دنیای GTAV از جمع این محیط ها نیز بزرگتر خواهد بود!

حتی شما در این بازی می توانید به مکان های زیر آب بروید. شخصیت های بازی در این عنوان می توانند فعالیت های مختلفی مانند یوگا، تنیس، گلف و… را انجام دهند. برای رفتن به زیر آب نیز باید تجهیزات غواصی داشته باشید تا بتوانید این کار را انجام دهید. در بازی GTAV با اتومبیل های بیشتری نسبت به نسخه های قبلی مواجه خواهید شد. حتی دوچرخه های BMX نیز در بازی دیده می شوند. موتورهای کوهستان، موتورهای شهری، تراکتور، هیلیکوپتر، هواپیما و جت اسکی از جمله وسایلی خواهند بود که در بازی می توانید آن ها را برانید. دن هازر می گوید: "کنترل اتومبیل ها در این بازی بسیار بهتر از نسخه های قبلی شده و از این نظر می توان این قسمت را با بازی های رانندگی مقایسه کرد.

همچنین فیزیک روی کنترل این وسایل تأثیر زیادی دارد و بازیکنان با هیجان بیشتری روبرو می شوند. در این بازی با مسابقات رانندگی جالبی روبرو می شوید که تا به حال مشاهده نکرده اید." هازر به این موضوع اشاره می کند که موفقیت بازی GTAIV باعث شد که آن ها پول و سرمایه بیشتری را روی این بازی خرج کنند و کاری کنند که GTAV تأثیرگذارتر از نسخه قبلی باشد. مأموریت های داینامیکی که در بازی Red Dead Redemption وجود داشتند، در این بازی نیز دیده می شوند. Rockstar می گوید که این سیستم باعث می شود تا بازیکنان در زمان بازی با مراحلی روبرو شوند که انتظار آن ها را نداشته اند و این موضوع می تواند جذاب باشد. البته می توانید این مأموریت ها را نادیده بگیرید و آن ها را انجام ندهید.

موتور Rockstar Advance Game Engine که برای ساخت تمام بازی های Rockstar از آن استفاده می شود، در مقایسه با GTAIV با تغییرات زیادی روبرو شده است. قسمت Rendering، نور و Shaderهای این موتور با تغییرات بسیار زیادی روبرو شده است. هازر می گوید که در GTAIV آن ها می توانستند تنها ۱.۵ کیلومتر دورتر را پردازش کنند و در بازی به نمایش دربیاورند، اما در این بازی آن ها می توانند دورترین کوه ها را به تصویر بکشند و دورترین مکان ها را در مسافت های بسیار دور مشاهده خواهید کرد. جلوه های ویژه بازی بسیار عالی از کار درآمده اند و حتی برخی از انفجارها در فاصله های بسیار دور نیز به نمایش درمی آیند و تغییرات مخرب زیادی بجا می گذارند. موسیقی های بازی نیز هیجان بیشتری را به بازیکنان انتقال می دهد و تجربه Rockstar در Max Payne 3 باعث شده که میان پرده های بازی GTAV بسیار زیبا و دوست داشتنی باشند. این بازی در سال ۲۰۱۳ برای PS3 و Xbox 360 عرضه می شود.

منبع توضیحات: وبلاگ Euro Gamer

 

تصاویری از محیط بازی:

GTA V screenshots 01 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 GTA V screenshots 02 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

GTA V screenshots 03 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 GTA V screenshots 04 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

GTA V screenshots 05 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 GTA V screenshots 06 small دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 دانلود DVD1 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

 

download دانلود بازی Grand Theft Auto V برای XBOX360 دانلود DVD2 به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :     Multiupload    Embedupload    Direct Link

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 19:31 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

گویند بهشت باشکوه ترین و والاترین مکان در جهان هستی است ولی وای به آن روزی که بهشت با آن همه عظمت به لرزه درآید! براستی کیست که توانایی و جرات تجاوز به این حریم را داشته باشد؟ Diablo برای بار دیگر برگشته تا اینبار با یک حمله اساسی کار ناتمام خود را پایان بخشد و تمامی جهان هستی را به زیر سلطه خود فرو برد، باید دید آیا در این راه موفق خواهد بود یا قهرمان ناشناس قصه ما او را در این مسیر نافرجام خواهد گذاشت. ۱۶ سال پیش دنیای RPG با ورود Diablo وارد عرصه جدیدی شد، المان ها و عناصر جدیدی که Diablo به این سبک اضافه کرد، خود به تنهایی برای تعریف یک "سبک" کافی بود. موفقیت و فروش بالای نسخه اول راه را برای ساخت نسخه دوم هموار کرد و پس از چهار سال Blizzard نسخه دوم این عنوان را عرضه کرد که همانند نسخه اول با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شد و توانست نام خود را در لیست "پرفروش ترین عناوین PC کل تاریخ" به ثبت برساند. نسخه سوم این عنوان تلاش دارد به موفقیت های نسخه های قبلی افزوده و درعین حال طرفداران قدیمی خود را نیز راضی نگه دارد که می توان گفت تا حدودی در این امر موفق بوده است.

Diablo III XBOX360-PROTOCOL

 

Diablo 3 xbox360 cover دانلود بازی Diablo III برای XBOX360

 

 

بیست سال پس از اتفاقات نسخه دوم، بار دیگر شیاطین و موجودات پلید برای نابودی زمین بازگشته اند؛ Tyrael (فرشته عدالت) پس از اطلاع از این مساله از فرمانروای خود درخواست می کند که به مردم زمین کمک کند و وقتی با مخالفت او روبرو می شود حریم بهشت را شکسته و به عنوان انسانی معمولی برای کمک به افراد بیگناه به سمت زمین فرود می آید. در آن سوی داستان Leah و دایی پیرش که جزء شخصیت های محوری داستان بازی به حساب می آیند مشغول انجام تحقیقاتی درباره حمله شیاطین و نحوه نجات زمین هستند. شخصیت اصلی داستان نیز در همین حین به جریانات بازی پیوند می خورد. این قهرمان ناشناس گویی هدفی به جز نجات دنیا در سر ندارد و چیزی برای خودش نمی خواهد. او باید در مسیر شکست Diablo ابتدا روح Belial و Azmodan، دو تن از شیاطین سه گانه را در Black Soul Stone به دام بیاندازد و سپس به جنگ شیطان اصلی برود، اما آیا همه چیز به همین سادگی پیش می رود؟ کشف این مساله بر عهده خودتان است.

داستان بازی پیچیدگی های لازم برای عناوین این سبک را ندارد و قصد دارد این کمبود را بوسیله CGها جبران کند. همچنین دیگر خبری از آن جو تاریک و سیاه نسخه های اول و دوم نیست و از این نظر می توان گفت بازی روح خود را به شیطان باخته است! کیفیت CG های بازی در ابتدا چه از نظر بصری و چه از نظر بیانی بسیار بالاست اما به تدریج رو به افول می رود و داستان کاملاً پیش بینی شده به پایان می رسد و البته راه را برای عرضه یک بسته الحاقی همانند نسخه های قبلی باز می گذارد.

هسته گیم پلی Diablo III برگرفته از دو نسخه اول بازیست، اما کماکان تغییرات مثبت و منفی زیادی در آن ایجاد شده است. گیم پلی بازی همانند نسخه قبلی پویا و سریع است؛ شما باید با گرفتن ماموریت از افراد مختلف عازم مکان های متفاوت شده و دشمنان را از بین ببرید و در این راه می توانید با ورود به سیاهچال های عمیق و نابود کردن دشمنان قویتر، آیتم های با ارزش و مهارت های جدید کسب کنید.

 

با گرفتن مقداری مشخص Experience Point سطح کاراکتر شما یک Level بالاتر می رود و بازی بطور اتوماتیک و با توجه به نوع کاراکتر، سطح قدرت، چابکی، میزان عمر و Intelligence کاراکتر را بالا می برد. این تغییر برخلاف دو نسخه قبلی که بازیکن را در انتخاب میزان افزایش هر خصیصه آزاد می گذاشت، باعث کاهش تنوع و انعطاف پذیری در ساخت کاراکترها شده و به نوعی باعث آسان شدن بیش از حد بازی می شود، چیزی که طرفداران قدیمی بازی اصلاً از آن راضی نیستند. پس از هر چند Level up، قابلیت های جدیدی برای هر کاراکتر آزاد می شود، در مجموع ۶ قابلیت برای هر کاراکتر وجود دارد که دوتای آنها بر روی کلیک راست و چپ (Attack اصلی) موس پیاده شده و بقیه بوسیله دکمه های کیبورد قابل استفاده می باشند. همچنین سه Slot برای انتخاب قابلیت های ثابت کاراکتر وجود دارد که از Level یک تا شصت آزاد شده و قابل انتخاب می باشند.

عنصر جدیدی که به بازی اضافه شده سنگ های Rune است که هرکدام به شکل متفاوتی باعث ارتقاء یا بهینه سازی قابلیت های کاراکتر می شود. برای هر قابلیت ۶ سنگ Rune وجود دارد که با ارتقاء به Levelهای بالاتر به تدریج آزاد می شوند. انتخاب این Runeها با توجه به نحوه بازی و آیتم ها می تواند بازده کاراکتر را به حداکثر خود برساند و همچنین از تکراری شدن بازی تا حد زیادی بکاهد.

هر کلاس استایل مبارزه ای خاص خود را دارد؛ Barbarian به قلب دشمنان حمله کرده و با قابلیت های گروهی دشمنان را یه بکباره نابود می کند. Witch Doctor با ساخت و پشتیبانی از موجودات سمی میدان نبرد را از دور کنترل می کند. Monk با استفاده از چابکی و کمبوهای سریع خود را به دشمنان رسانده و به سرعت آنها را از بین می برد. Wizard با استفاده از جادوهای مختلف دشمنان را کند یا گرفتار میکند و Demon Hunter نیز با استفاده از مهارت های تیر و کمان دشمنان را از پای در می آورد.

منبع توضیحات: وبسایت گیمرز لند

 

تصاویری از محیط بازی:

diablo 3 screenshots 01 small دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 diablo 3 screenshots 02 small دانلود بازی Diablo III برای XBOX360

diablo 3 screenshots 03 small دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 diablo 3 screenshots 04 small دانلود بازی Diablo III برای XBOX360

diablo 3 screenshots 05 small دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 diablo 3 screenshots 06 small دانلود بازی Diablo III برای XBOX360

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 

caution دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Diablo III برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Multiupload    Embedupload    Direct Link

 

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 19:30 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

Wondershare QuizCreator نام ابزاری قدرتمند برای ساخت و طراحی آزمون های تحت وب و آنلاین می باشد که به کمک آن کاربران می توانند اقدام به طراحی امتحانات به صورت آنلاین نمایند. در این نرم افزار کاربران نیاز به یادگیری و پیاده سازی هیچگونه برنامه نویسی نداشته و تمامی امور را با ابزارهای موجود در نرم افزار طراحی می کنند. قابلیت استفاده از انواع مدل های مختلف سوالات و تست ها در آزمون های طراحی شده از ویژگی های این نرم افزار می باشد. طراحی سوالات با پاسخ های چند گزینه ای به صورت ChekBox از دیگر مزیت های این نرم افزار می باشد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت هایی همچون ویرایش سوالات ، قابلیت استفاده از تصاویر در طراحی سوالات ، قابلیت ایجاد نمایش تصادفی سوالات و خارج نمودن از حالت ترتیبی به منظور جلوگیری از تقلب و … اشاره نمود.

 

Wondershare QuizCreator طراحی آزمون های آنلاین توسط Wondershare QuizCreator 4.2.1.1

 

 

 

password طراحی آزمون های آنلاین توسط Wondershare QuizCreator 4.2.1.1پسورد فایل: www.downloadha.com

download طراحی آزمون های آنلاین توسط Wondershare QuizCreator 4.2.1.1 لینک دانلود – 12.6 مگابایت | لینک کمکی

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 19:27 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

مطمئنا هریک از ما کاربران دوست داریم حتی بسته به هر فعالیتی که با رایانه خود انجام می دهیم سرعت بالایی در تایپ داشته باشیم. حتی اگر ساده ترین کارها را هم با رایانه شخصی خود انجام می دهیم اما دوست داریم بتوانیم در سریعتر زمان ممکن کلمات ، جملات و یا حتی صفحات را در محیط های مختلف نرم افزار تایپ کنیم اما هرچقدر سعی می کنیم به نظر کمی دشوار می رسد اما دقیقا برعکس این موضوع صادق است چرا که می توان با کمی تمرین و حوصله این سرعت دست را بسیار بالا برده به طوری که در یک دقیقه بتوان چندین سطر را هم تایپ کرد. RapidTyping نرم افزاریست که می تواند در محیطی جذاب و سرگرم کننده و با یک سری تمرین های ساده اما خاص سرعت کارکرد کاربران را برروی کیبورد سیستم بسیار افزایش دهد. این نرم افزار که از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند طوری عمل می کند که در ابتدا کاربر با تایپ مداوم دو حرف دست خود را عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار با نمایش صحیح انگشتان از خود نشان می دهد کاربر هم پیشرفت کند.

 

RapidTyping آموزش و افزایش سرعت تایپ کردن به وسیله RapidTyping 4.2 Final

 

 

 

password آموزش و افزایش سرعت تایپ کردن به وسیله RapidTyping 4.2 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download آموزش و افزایش سرعت تایپ کردن به وسیله RapidTyping 4.2 Final لینک دانلود – 5.8 مگابایت | لینک کمکی

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 19:26 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

یک برنامه قدرتمند برای تصویر بردای و ضبط فیلم از روی محیط نرم افزاری و همچنین فیلم برداری از روی سیستم عامل می باشد.  این برنامه قابلیت های دیگری نیز دارد که می توان این قابلیت ها را به این صورت نام برد : دارای رابط کاربری خوب و آسان ، دارای ابزار ویرایش عکس حرفه ای ، قابلیت تعیین کلیدهای میانبر برای سریعتر نمودن عملکرد ، عکس برداری از محیط تعیین شده ، پیش نمایش و ضبط تصویر و ویدیو ، قابلیت خروجی دادن با توانایی تنظیمات ، اضافه نمودم علامت ها و آیکون به تصویر برای چاپ  چاپ و متن به ویدئو و تصویر ، ادیتور پیشرفته برای ویرایش و… . در ضمن همانطور که ذکر شده این برنامه قابلیت عکس برداری را نیز دارا می باشد . این عکس برداری با کیفیت بالا و قابل تنظیم می باشد .

vedio فیلم برداری از ویندوز با نرم افزار Power Screen Capture 7.1.0.57

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار :

- توانایی ضبط فیلم و ویدیو از روی محیط های ویندوز
- قابلیت ضبط ویدیو با هر صدایی
- توانایی پیش نمایش و ضبط ویدئو
- گرفتن خروجی با کیفیت بسیار بالا
-  نمایش، کپی، خذف، تغییر نام فایل ها
- امکان تنظیم نصب رمزگذار چندین ویدیو و صوت
- توانایی اضافه کردن علامت چاپ و متن به ویدئو و تصویر
- قابلیت تنظیم کلیدهای میانبر برای سریعتر نمودن عملکرد
- امکان ضبط تصویر و ویدئو از DV و TVو …
- آسان بودن کابرد نرم افزار
- و…

 

password فیلم برداری از ویندوز با نرم افزار Power Screen Capture 7.1.0.57 پسورد فایل: www.downloadha.com

download فیلم برداری از ویندوز با نرم افزار Power Screen Capture 7.1.0.57 لینک دانلود – ۵.۰۵ مگابایت | لینک کمکی

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 19:23 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

اسکرین سیور فوق العاده قلب های حبابی برای ویندوز ایکس پی و ۲۰۰۰ .قطعا اگر با ویندوز ویستا کار کرده باشید متوجه میشوید که این اسکرین سیور زیبا در ویندوز ویستا موجود است اما به دلیل اینکه این اسکرین سیور طرفداران زیادی داشته , برنامه نویسان آنرا به ویندوز ایکس پی و ۲۰۰۰ برگردانده اند.
این اسکرین سیور دارای حجم بسیار کمی برای دانلود است و شما میتوانید آنرا به راحتی دانلود کرده و از آن در محیط ویندوز خود استفاده کنید.

 

heart bubble screensaver xp دانلود اسکرین سیور قلب های حبابی Heart Bubble ScreenSaver

 

 

password دانلود اسکرین سیور قلب های حبابی Heart Bubble ScreenSaverپسورد فایل:  www.downloadha.com

download دانلود اسکرین سیور قلب های حبابی Heart Bubble ScreenSaverلینک دانلود –208 کیلوبایت | لینک کمکی

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 19:22 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است. 
قابلیت های کلیدی:
عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین، دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات، جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی، نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج، نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شرح خطوط و زوایا، اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML ، موارد استفاده برای: طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرت ها)، گرفتن اطلاعات از راه های زمینی، جست و جوی خانه یا آپارتمان، جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان، یافتن یک مکان تجاری، توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما … قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro: – Google Earth Plus: افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر – Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص.

gearth downloadha.com مشاهده تمام نقاط زمين با Google Earth Pro Gold Edition 2009

password مشاهده تمام نقاط زمين با Google Earth Pro Gold Edition 2009پسورد فایل: www.downloadha.com

download مشاهده تمام نقاط زمين با Google Earth Pro Gold Edition 2009لینک دانلود – ۲۱ مگابایت | لینک کمکی

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 19:22 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

بازی Shooting Gallery از آن دست بازیهایی است که مثل آن را زیاد دیده ایم ! در بازی Shooting Gallety کاربر باید با سرعت عمل بالا، اهداف موجود و متحرک در صفحه ی بازی را هدف قرار دهد. خب مشخص است که برای اجرای این بازی نیاز به یک سیستم قوی نیست! شما به راحتی می توانید بر روی هر سیستم قدیمی هم این بازی را اجرا کنید و برای مدتی سرگرم باشید !
 

shooting بازی جذاب و کم حجم Shooting Gallety

 

password بازی جذاب و کم حجم Shooting Galletyپسورد فایل : www.downloadha.com

download بازی جذاب و کم حجم Shooting Galletyلینک دانلود – 7 مگابایت | لینک کمکی

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 19:21 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

 

بازی Ragdoll Cannon یک بازی ساده با طراحی ساده و موزیکی فوق العاده جذاب می باشد.  تجربه و تحقیقات نشان داده که بازی های ساده بسیار اعتیاد آور تر از بازی های پیچیده می باشد.  در این بازی تنها کاری که باید بکنید اینه که با موس نشونه بگیرید و آدم ها رو شلیک کنید به محلی که مشخص شده  بزنید! البته همیشه کار به این راحتی که به نظر می رسه نیست ، این بازی به معنای واقعی خلاقانس که دارای ۱۷۰ مرحله می باشد!
 

canno بازی اعتیاد آور Ragdoll Cannon

 

password بازی اعتیاد آور Ragdoll Cannonپسورد فایل : www.downloadha.com

download بازی اعتیاد آور Ragdoll Cannonلینک دانلود – 10 مگابایت | لینک کمکی

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 19:20 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

این بازی با حجم کم و گرافیک سه بعدی بی نظیری که دارد تعجب هر بیننده ای رو به خود جذب میکند تصور این که این چنین زیبا اما با حجمی کم اندکی دشوار است اما هیچ چیز غیر ممکن نیست! اگر از طرفداران بازی کامپیوتری فکری هستید این بازی شطرنج را از دست ندهید.
ویژگی های این بازی زیبا شامل :
- گرافیک بالا کیفیت صدا و تصویر تاپ
- حجم بسیار کم قابلیت دانلود با سرعت های بسیار پایین
- قابلیت تنظیم بازی در حالت های آسان, معمولی, سخت, بسیار سخت
- بازی بدون محدودیت به دلیل کرک شده بودن بازی
- و…

chess بازي شطرنج سه بعدي Real Chess

 

 

password بازي شطرنج سه بعدي Real Chessپسورد فایل : www.downloadha.com

download بازي شطرنج سه بعدي Real Chessلینک دانلود – 2 مگابایت | لینک کمکی

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 19:19 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

Shrek the Musical BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

Shrek The Musical cover small دانلود نمایش موزیکال شرک   Shrek the Musical 2013

 

ام انیمیشن: Shrek the Musical – نمایش موزیکال شرک

ژانر: موزیکال

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۱۲۴ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: -

 

دانلود وادامه ی مطلب

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 18:49 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

باز هم کمپانی Rockstar طرفداران بازی‌های خود را با یک نسخه‌ی تازه از سری بازی‌های GTA برای آیفون و آیپد خوشحال کرد. اینبار نوبت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این کمپانی یعنی GTA: San Andreas رسیده است. در این بازی زیبا شما در نقش Carl Johnson پس از مدت‌ها دوری از Los Santos، در حالی به آنجا بازگشته است که مادرش کشته شده و خانواده‌اش دچار مشکلات بسیاری است. او حالا به شهر و محله‌ی خود بازگشته و کارهای زیادی برای انجام دادن پیش روی خود دارد. در این نسخه از بازی، گرافیک برای آیفون ۵ و بالاتر و آیپد ۴ و بالاتر بهبود یافته است. برای اجرای این بازی به iPhone 4s و بالاتر، iPod Touch 5 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر نیاز دارید.  همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta sa بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: San Andreas   آیفون و آیپد

 

 

 

password بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: San Andreas   آیفون و آیپدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: San Andreas   آیفون و آیپد لینک دانلود – 1552 مگابایت | لینک کمکی

 

لطفاً توجه داشته باشید نسخه‌ی بدون نیاز به جیلبریک یا TONGBU این اپلیکیشن برای دستگاه‌های جیلبریک نشده است. برای نصب اپلیکیشن‌های TONGBU باید نرم‌افزار مخصوص PC یا مک آن را دانلود کنید و از طریق آن اپ را نصب نمایید.

download بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: San Andreas   آیفون و آیپد لینک دانلود نسخه بدون نیاز به جیلبریک– 1552 مگابایت | لینک کمکی

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


شنبه 30 آذر 1392برچسب:بازی های آیفون وآیپد, :: 18:46 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود آفیس Microsoft Office Professional Plus 2013 x86 x64

.:: دانلود رایگان نسخه نهایی آفیس 2013 همراه با فعالساز دائمی در دو نسخه 32 و 64 بیتی ::.

دانلود/ادامه ی مطلب

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, :: 22:24 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود محبوب ترین نرم افزار فشرده سازی جهان WinRAR v5.00 Final

نرم افزار WinRAR با داشتن بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر جهان، امروزه به محبوب ترین نرم افزار فشرده سازی در جهان تبدیل شده است. شما میتوانید از این نرم افزار برای آرشیو و فشرده سازی فایل هایتان استفاده کنید. توسط این برنامه میتوان یک فایل حجیم را به چند فایل با حجم کمتر تبدیل کرد و یا تعدادی فایل را درون یک فایل فشرده قرار داد. این برنامه قادر است تا فایل های مختلف را در فرمت های RAR و ZIP فشرده سازی کند. همچنین میتواند فرمت های CAB, ARJ, LZH, ACE, TAR, GZip, UUE, ISO, BZIP2, Z و 7-Zip را نیز اجرا کند. شما توسط این نرم افزار علاوه بر ساخت فایل های فشرده میتوانید محتویات موجود در آنها را تغییر دهید و یا اقدام به تعمیر آنها کنید و حتی میتوانید برای آنها رمز عبور تعریف نمایید. از امکانات نسخه شماره 5 این نرم افزار میتوان به تغییر الگوریتم فشرده سازی برنامه برای حداکثر فشرده سازی فایل ها اشاره نمود. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:

امکان ایجاد و تغییر در فایل های فشرده ی SFX
پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله فارسی
امکان قرار دادن توضیحات برروی فایل فشرده
امکان فشرده سازی و آرشیو آسان فایل ها
امکان قرار دادن رمز عبور بر روی فایل ها
قابلیت تعمیر فایل های فشرده شده
داشتن پوسته های مختلف و زیبا
سازگاری با انواع ویندوزها
قابلیت کاهش حجم فایل
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:

دانلود محبوب ترین نرم افزار فشرده سازی جهان WinRAR v5.00 Final

.:: نسخه 32 بیتی ::.


——————————

.:: نسخه 64 بیتی ::.



کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, :: 22:23 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

ویندوز XP نسخه 2013

Windows XP 2013 SP3

 

 

در این مطلب، جدیدترین نسخه ویندوز XP را برای کاربرانی که هنوز تمایل دارند از این سیستم عامل استفاده کنند آماده کرده ایم.

 

بسیاری از کاربران خانگی و اداری با توجه به نوع استفاده خود از کامپیوتر و نرم افزارهایی که با آن سر و کار دارند، همچنان ویندوز XP را برای خود مناسب میدانند. و یا به دلیل مشکلات سخت افزاری تمایلی به ارتقا به نسخه های جدیدتر ویندوز ندارند. به همین دلیل ویندوز XP برای این دسته از کاربران بهترین انتخاب است.

 

اما کاربرانی که علاقمند به استفاده از ویندوز XP هستند هم بهتر است تا همیشه از جدیدترین نسخه آن استفاده کنند.

 

همانطور که میدانید SP3 آخرین سرویس پکی است که برای ویندوز XP ارائه شد و بعد از آن هم سرویس پک دیگری نخواهد آمد. اما در طول این مدت بارها نسخه های جدیدتری از ویندوز XP عرضه شده که شامل آخرین آپدیت ها است و برخی اشکالات نرم افزاری و امنیتی نسخه های قبل را اصلاح کرده است. جدیدترین نگارش ویندوز اکس پی، Windows XP 2013 SP3 است که در ادامه میتوانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.


برخی از تغییرات نسخه جدید ویندوز XP عبارتند از:

- بهبود امنیت شبکه

- بهبود امنیت مربوط به ایمیل ها و اینترنت اکسپلورر

- افزایش پایداری ویندوز در مقابل بدافزارها

- کاهش هنگ و Crash کردن ویندوز

- افزایش سرعت بوت سیستم

- اضافه شدن تمام آپدیت های امنیتی ویندوز

- استفاده از آخرین نگارش برنامه ها (IE8 , .Net Framework)

- نصب خودکار درایور سخت افزارهای جدید

 

نسخه ای که در این مطلب ارائه شده است، دقیقا بر اساس نسخه اورجینال مایکروسافت بوده و هیچ دستکاری در آن نشده است.

این نسخه بر روی تمام کامپیوتر ها (32 و 64 بیتی) قابل نصب میباشد.

 

دانلود با حجم 595 مگابایت

 

راهنمای نصب:

راهنمای کامل نصب و فعال سازی به صورت فارسی در محتوایی که دانلود میکنید قرار دارد.

در صورتی که سیستم خود را با کمک این نسخه بوت و اقدام به نصب ویندوز کنید، در طول مراحل نصب از شما سریال درخواست نمیشود. و بعد از نصب نیز به صورت رجیستر شده خواهد بود.

اما اگر از محیط ویندوز قبلی خود شروع به نصب این نسخه کنید، از شما سریال درخواست خواهد شد. که در این صورت میتوانید از این سریال استفاده کنید:

MR49R-DRJXX-M6PX2-V96BF-8CKBJ


 

 

پسورد فایل دانلود شده، www.sarzamindownload.com میباشد.

 

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, :: 22:19 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود ویندوز سون Windows 7 Ultimate SP1 Integrated October 2012 x86 x64

دانلود/ادامه ی مطلب

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, :: 22:2 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود ویندوز هشت نسخه فاینال Windows 8 Final

دانلود/ادامه ی مطلب

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, :: 21:50 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

Spider-Man: Shattered Dimensions تحولی در گیم پلی و گرافیک و سبک این بازی به وجود آورد . میستریو که در کمیک های اسپایدر من قبلا معرفی شد به دنبال لوح گرانقدر میگشت که اسپایدی شوخ و بانمک ظاهر میشود و جلو هدف او را میگیرد طی چند درگیری بین آنها اسپایدی نا خواسته مشتی بر وسط لوح قرار میدهد که لوح را به چند قسمت تقسیم میکند همان لحظه میستریو با خنده ی تمسخر آمیزی محیط بازی را ترک میکند و حال اسپایدی و مادام وب تنها میمانند این شخص به اسپایدی میگوید که نام این لوح لوح نظم و آشفتگی هست و نظم دنیا به آن شی گرانبها بستگی دارد و اکنون بین چهار مرد عنکبوتی در چهار زمان مختلف تقسیم شده و…

spiderman cover دانلود بازی بسیار زیبای Spider Man: Shattered Dimensions

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

Pentium(R) Intel Core® 2 Duo 2.6 GHz or AMD Athlon 64 X2 3800+ or better
1 GB of RAM for Windows ® XP / 2 GB Windows ® Vista systems
Windows® XP (with Service Pack 3) or (Windows Vista® with Service Pack 2)
256 MB 3D hardware accelerator card required – 100% DirectX® 9.0c with Shader Model 3 support

 

دانلود وادامه ی مطلب

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:, :: 15:45 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

 

دانلود بازی کم حجم Campgrounds The Endorus Expedition برای PC

 

 دانلود بازی Campgrounds The Endorus Expedition برای کامپیوتر

 

Campgrounds The Endorus Expedition یک بازی کم حجم جدید در سبک مدیریتی و Dash است که در سال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . با این بازی شما به یک کاشف بی باک تبدیل میشوید. در این بازی شما زمین های رها شده را در اختیار گرفته و آن را به مکان امن و زیبایی خواهید کرد. این بازی نمایانگر تمدن کهن باستان و نشان دهنده سواحل شنی, جنگل های انبوه و کوه ها و غاز ها میباشد.

کشف گنجینه های پنهان و بازسازی سازه های باستانی از دیگر وظایف شما در این بازی خواهد بود. در این بازی مدیریت زمان حرف اول را میزند و باید دید که آیا می توانید تا پایان داستان پیش بروید یا نه.  هم اکنون می توانید بازی Campgrounds The Endorus Expedition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

تصاویری از محیط بازی Campgrounds The Endorus Expedition :

 دانلود بازی کم حجم Campgrounds The Endorus Expedition برای PC

 

 

دانلود بازی کم حجم Campgrounds The Endorus Expedition برای PC فرمت : EXE

دانلود بازی کم حجم Campgrounds The Endorus Expedition برای PC حجم : ۱۱۸ مگا بایت

دانلود بازی کم حجم Campgrounds The Endorus Expedition برای PC دانلود : دانلود بازی Campgrounds The Endorus Expedition | لینک کمکی

دانلود بازی کم حجم Campgrounds The Endorus Expedition برای PC رمز : www.yasdl.com

دانلود بازی کم حجم Campgrounds The Endorus Expedition برای PC منبع : یاس دانلود

 

دانلود بازی کم حجم Magic Cauldron Chaos برای PC

دانلود بازی کم حجم Magic Cauldron Chaos برای کامپیوتر

 

Magic Cauldron Chaos یک بازی کم حجم جدید در سبک مدیریتی است که در سال ۲۰۱۳ برای کامپیوتر می باشد. در این بازی شما در نقش ترمیم گر و باز ساز قدرتهای جادویی کوتوله های سرزمین اعجاب انگیز به انجام ماموریت هایی جالب خواهید پرداخت.این جزیره پیشتر مورد تاخت و تاز جادوگر های بیگانه قرار گرفت و کنترل آن از دست کوتوله ها بیرون آمد.

اکنون شما می بایست با ساخت سازه های مناسب دوباره ساخت معجون های جادویی را استارت زده و انبار های خالی که مورد چپاول دشمنان قرار گرفت را با منابع مورد نیاز پر کنید.جمع آوری جواهرات و سکه های طلا برای خرید ابزار و ارتقا وضعیت کیفی کارخانه ها ضروری می نماید.پس با به کار گماردن تنی چند از کارگران خود این بخش را ساماندهی کنید.در بازی Magic Cauldron Chaos در مجموعه در ۵ جزیره گوناگون به انجام بازی در ۱۵ سطح متفاوت می پردازید.

به طور خلاصه می توان گفت در بازی Magic Cauldron Chaos نیز مانند دیگر بازی های مدیریتی که به گونه ای بازی های شبه استراتژیک هستند اداره کردن بخش های گوناگون بازی را همزمان و در مدت زمانی مشخص در دست خواهید داشت و رسیدگی به همه ی اینکارها شمارا در انجام ماموریت و رسیدن به مرحله بعدی موفق خواهد ساخت.امیدواریم از این بازی کم حجم و جذاب لذت ببرید.شما هم اکنون می توانید بازی Magic Cauldron Chaos را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Magic Cauldron Chaos :

 

دانلود بازی کم حجم Magic Cauldron Chaos برای PC

 

دانلود بازی کم حجم Magic Cauldron Chaos برای PC

 

 

 

دانلود بازی کم حجم Magic Cauldron Chaos برای PC فرمت : EXE

دانلود بازی کم حجم Magic Cauldron Chaos برای PC حجم : ۷۳ مگا بایت

دانلود بازی کم حجم Magic Cauldron Chaos برای PC دانلود : دانلود مستقیم بازی Magic Cauldron Chaos

دانلود بازی کم حجم Magic Cauldron Chaos برای PC رمز : www.yasdl.com

دانلود بازی کم حجم Magic Cauldron Chaos برای PC منبع : یاس دانلود

 

 

دانلود بازی Bad Piggies 1.5.1 برای PC

دانلود بازی Bad Piggies برای کامپیوتر

 

Bad Piggies 1.5.1 نسخه جدید سری بازی پرندگان خشمگین Angry Birds با نام بازی Bad Piggies خوک های بد برای کامپیوتر PC منتشر شد. در این نسخه از بازی Bad Piggies ، شما باید توسط خوک ها به جنگ سایر دشمنان بروید. بازی Bad Piggies تقریبا شبیه Angry Birds است با این تفاوت که نوع بازی کاملا تغییر کرده و در این بازی شما دارای وسیله هایی برای حرکت دادن خوک ها هستید و باید با فکر درست طوری بچینید که خوک ها بتوانند حرکت کنند تا موانع را منفجر و تمامی امتیاز ها را کسب کنید !

وسیله پرتاب می تواند یک گاری,یک لاستیک,یک اتوموبیل یا حتی هواپیما باشد که خود بر هیجان بازی بسیار افزوده و مطمئنا در سری های دیگر بازی این روش به کار خواهد رفت! شما در کل با یک بازی پرندگان خشمگین دگرگون شده رو برو هستید! شما هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Bad Piggies را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های بازی Bad Piggies :

-     دارای ۶۰ مرحله متفاوت و جالب
-     دارای ۳۰ پازل متفاوت در بازی
-     ۳۳ وسیله برای متفاوت برای حرکت دادن خوک ها ! پرواز کردن ، شنا کردن و …
-     مراحل با پس زمینه های بسیار زیبا
-     دارای مراحل مخفی اضافی
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۷
و …

 

 

 

 

دانلود بازی Bad Piggies 1.5.1 برای PC

.

 

دانلود بازی Bad Piggies 1.5.1 برای PC

 

 

آموزش کرک کردن بازی Bad Piggies :

-     کرک بازی Assembly-CSharp.dll  (موجود در فایل دانلودی) رو در محل نصب بازی در فولدر زیر کپی و جایگزین کنید و از بازی لذت ببرید.

Bad Piggies -> BadPiggies_Data -> Managed -> Assembly-CSharp.dll

 

 

توجه :

اگر ویندوز شما XP Service Pack 2 می باشد، با این ترفند می توانید بازی رو اجرا کنید:

-     از منوی Start گزینه Run را انتخاب کنیدو در داخل Run کلمه Regedit را تایپ کنید و گزینه Ok را بزنید، و در صفحه ی باز شده به آدرس زیر بروید:
HKEY_LOCAL_MACHINE -> SYSTEM -> CURRENTCONTROLSET -> CONTROL -> WINDOWS
-     حالا در صفحه باز شده بروی گزینه CSDVERSION دو باز کلیک کنید تا یک صفحه باز شود و در قسمت VALUE DATA عدد داخل آن را به ۳۰۰ تغییر دهید و OK را بزنید .
-     حالا پنجره را بسته و کامپیوتر را Restart کنید.
-     حالا بازی Bad Piggies رو نصب کنید.

 

 

 

 

 

دانلود بازی Bad Piggies 1.5.1 برای PC فرمت: EXE

دانلود بازی Bad Piggies 1.5.1 برای PC حجم: ۳۲ مگا بایت

دانلود بازی Bad Piggies 1.5.1 برای PC دانلود: دانلود بازی Bad Piggies

دانلود بازی Save The Prince برای PC رمز : www.yasdl.com

 

 

دانلود بازی کم حجم Gunman Clive برای PC

 

دانلود بازی Gunman Clive برای کامپیوتر

 

Gunman Clive عنوان یک بازی کم حجم در سبک اکشن است که توسط Horberg Productions برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . داستان بازی Gunman Clive شما را به گذشته ای نه چندان دور میبرد ، جایی که غرب وحشی توسط اراذل و اوباش قانون شکن مورد تاخت و تاز قرار گرفته و هیچ کس جلودار آنها نیست . در این میان یک گروه از راهزنان دختر شهردار جانسون را می ربایند و در این هنگام شما تنها کسی هستید که برای این ماموریت دشوار انتخاب شده اید.

کلایو تنفگچی نام شما در بازی Gunman Clive است که در تیر اندازی فوق العاده حرفه ای عمل میکند ، شاید به همین دلیل هم هست که اورا تفنگچی می نامند ! بازی از ۱۶ مرحله اعتیاد آور و جذاب تشکیل شده و مبارزه با غول آخر یا Boss هم از دیگر ویژگی های این بازی به شمار میرود که شما را به یاد بازی های قدیمی خواهد انداخت . همچنین در این پازی از گرافیک سه بعدی و سبک هنری جالبی استفاده شده ، که آن را از سایر بازی های کم حجم اکشن در این سبک متمایز کرده است . بازی Gunman Clive شباهت های زیادی به بازی معروف و محبوب Sunset Riders سگا دارد که به نوعی نسخه ی ارتقا یافته و ۳ بعدی آن به شمار میرود . هم اکنون می توانید بازی Gunman Clive را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Gunman Clive :

 دانلود بازی کم حجم Gunman Clive برای PC

.

دانلود بازی کم حجم Gunman Clive برای PC

 

 

حداقل سیستم برای اجرای بازی Gunman Clive :

 

 OS: Windows Xp – Seven – Vista
Processor: Intel 2.8 Full
Memory: 512 MB
Hard Drive: 500 MB
Graphics Card (AMD): AMD Radeon 128 MB
Graphics Card (NVIDIA): NVIDIA GeForce 128 MB
Sound card: DirectX 9

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

-     فایل با فرمت ISO رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

-    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

-    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

-    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

دانلود بازی کم حجم Gunman Clive برای PC فرمت : EXE

دانلود بازی کم حجم Gunman Clive برای PC حجم : ۱۷ مگا بایت

دانلود بازی کم حجم Gunman Clive برای PC دانلود : دانلود بازی Gunman Clive

دانلود بازی کم حجم Gunman Clive برای PC رمز : www.yasdl.com

دانلود بازی کم حجم Gunman Clive برای PC منبع : یاس دانلود

 

دانلود بازی Save The Prince برای PC

 

  دانلود بازی Save The Prince برای کامپیوتر

 

Save The Prince یک بازی کم حجم جدید در سبک مدیریتی و استراتژیک است که در سال ۲۰۱۳ توسط Double Games ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . این بازی پر رنگ و لعاب و پرماجرا مدیریت درست زمان را می طلبد, شما باید در این بازی با کمک کوتوله ها, شاهزاده معشوق را که در بند دشمنان اسیر شده است را نجات بدهید. شما در این بازی ۴۵ مرحله متفاوت و چالش برانگیز را طی خواهید کرد و طی این مراحل با دشمنان در راه نجان شاهزاده مبارزه خواهید نمود و توانایی این را خواهید داشت تا انواع و انقسام جادوهای دشمنانتان را خنثی کنید.

داستان بازی Save The Prince در ۵ مکان خیره کننده اتفاق می افتد که طی مراحل با آنها آشنا خواهید شد. هم اکنون می توانید بازی Save The Prince را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Save The Prince :

 دانلود بازی Save The Prince برای PC

 

دانلود بازی Save The Prince برای PC

 

 

 

حداقل سیستم برای اجرای بازی Save The Prince :

 OS: Windows XP | Windows Vista | Windows 7 | Windows 8
CPU: 1.0 GHz
RAM: 1024 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 320 MB
Browser: Internet Explorer 7 or later

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

-     فایل با فرمت ISO رو باید با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

-    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

-    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

-    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

 

دانلود بازی Save The Prince برای PC فرمت : EXE

دانلود بازی Save The Prince برای PC حجم : ۱۶۵.۱۶ مگا بایت

دانلود بازی Save The Prince برای PC دانلود : دانلود بازی Save The Prince

دانلود بازی Save The Prince برای PC رمز : www.yasdl.com

دانلود بازی Save The Prince برای PC منبع : یاس دانلود

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.4.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر


Angry Birds Star Wars  نسخه جدید جنگ ستارگان (استار وارز) برای PC کامپیوتر منتشر شد. یک پرنده خشمگین چگونه می تواند یک شمشیر نورانی در دست بگیرد، در حالی که هیچ دستی ندارد! همانگونه که بازی angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، بازی Angry Birds Star Wars هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

در بازی Angry Birds Star Wars شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پرندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در بازی Angry Birds Star Wars شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد.
شواهد امر نشان می دهد پرنده قرمز محبوب انگری بردز، در لباس Luke Skywalker (شخصیبت بسیار سر شناس مجموعه فیلم های جنگ ستارگان) ظاهر خواهد شد،که یک شمشیر نوری(Lightsaber) در دست دارد و لباس Jedi ها را نیز بر تن کرده است. شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Star Wars برای کامپیوتر را با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Angry Birds Star Wars :

-      شامل ۱۰۰ مرحله فضایی
-     اضافه شدن ۲۰ مرحله جدید در نسخه ۱.۳.۰
-     اضافه شدن پرندگان جدید و تغییر قیافه پرندگان قبلی
-     دارای مراحل مخفی و اسلحه های جدید
-     گرافیک بالا و جلوه های زیبای صوتی
-     قابلیت اجرا بر روی تمامی ویندوز ها از جمله ویندوز ۸
و …

 

 

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.4.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.4.0 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.4.0 برای PC

 

 

آموزش نصب بازی Angry Birds Star Wars :

-     ابتدا بازی رو نصب کنین.

-     سپس توسط فایل پچ (موجود در فایل دانلودی) به محل بازی رفته و بازی رو پچ کنید. یعنی وقتی پچ رو اجرا کردین ، به مسیر نصب بازی رفته، مثلا به مسیر زیر
D: -> Program Files -> Rovio -> Angry Birds Star Wars -> AngryBirdsStarWars.exe

بروید و بازی رو انتخاب (پچ) کنید. (اگر از ویندوز ۷ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch باید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

-    سپس یک کد دلخواه مثل THET-ALEV-LEFR-USWO وارد نمایید و از بازی لذت ببرید.

-    دقت کنید در حین وارد کردن رمز متصل به اینترنت باشید.(یعنی ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد یا کانکت باشید)

-    دوستانی که با مشکل ارور OpenGL روبه رو هستند:

۱.  یا کارت گرافیک خود رو آپدیت کنید.

۲. یا باید این فایل رو دانلود کنید سپس در مسیر زیر کپی کرده

C:WindowsSystem32

سپس بر روی فایل رجیستری کلیک کنید.

 

-    اگر در هنگام پچ کردن با ارور patch failed ممکن است دارای شرایط زیر باشد:

۱.   ممکن است بازی در حال اجرا باشد.

۲.   بازی از قبل پچ شده است.

۳.  ورژن پچ با ورژن بازی یکسان نیست.

۴.  یا در هنگام پچ کردن در پنجره مورد نظر، فایل اجرایی بازی رو انتخاب نکردین!

 

 

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.4.0 برای PC فرمت: EXE

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.4.0 برای PC حجم: ۷۴ مگا بایت

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.4.0 برای PC دانلود: دانلود بازی Angry Birds Star Wars

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.4.0 برای PC رمز: www.yasdl.com

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 1.4.0 برای PC منبع: یاس دانلود

 

دانلود بازی کم حجم Extreme Racers برای PC

 

دانلود بازی کم حجم Extreme Racers برای PC

 

Extreme Racers یک بازی کم حجم در سبک ماشین سواری است که برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . شما در بازی Extreme Racers بازی نقش یک راننده حرفه ای را دارید و باید با رقبای مختلف خود به مسابقه بپردازید و آن ها را شکست دهید . بازی Extreme Racers با حجم کم خود توانسته گرافیک خوبی را در خودش جای دهد .

یکی دیگر از قابلیت های بازی میتوان به قابل حمل بودن آن اشاره کرد و دیگر مشکلات نصب در بازی وجود ندارد و به راحتی با یک کلیک اجرا میشود . پس خود را برای یک مسابقه ی نفس گیر و لذت بخش آماده کنید . پس اگر شما هم به بازی های ماشین سواری کم حجم علاقه دارید هم اکنون می توانید بازی Extreme Racers را از سایت یاس دانلود به صورت مستقیم دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Extreme Racers :

 

دانلود بازی کم حجم Extreme Racers برای PC دانلود بازی کم حجم Extreme Racers برای PC دانلود بازی کم حجم Extreme Racers برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Extreme Racers :

 OS: Windows XP, Windows Vista or Windows 7
Processor: 3.00 GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 128 Mb Video Card series or better

 

 

راهنمای نصب بازی :

-    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

-    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

-    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

 

 

دانلود بازی کم حجم Extreme Racers برای PC فرمت : EXE

دانلود بازی کم حجم Extreme Racers برای PC حجم : ۴۳ مگا بایت

دانلود بازی کم حجم Extreme Racers برای PC دانلود : دانلود بازی Extreme Racers | لینک کمکی

دانلود بازی کم حجم Extreme Racers برای PC رمز : www.yasdl.com

دانلود بازی کم حجم Extreme Racers برای PC منبع : یاس دانلود

 

دانلود بازی کم حجم جوجه دیوانه در مصر Crazy Chicken The Winged Pharaoh

دانلود بازی جوجه دیوانه در مصر

 

بازی جوجه دیوانه در مصر Crazy Chicken The Winged Pharaoh یکی دیگر از سری بازی های جذاب و پر طرفدار جوجه دیوانه است که با داستانی ماجرایی و مهیج ، گذر زمان را از شما ربوده وشما را مجذوب خود می کند ! این نسخه از بازی جوجه دیوانه توسط کمپانی معتبر Focus Multimedia و در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد و به دلیل استقبال بی نظیر کاربران ، عنوان یکی از بهترین بازی های این کمپانی را به خود اختصاص داده است .

داستان بازی Crazy Chicken The Winged Pharaoh از این قرار است که این کارکتر جذاب ! به سرزمین اهرام ثلاثه (مصر) سفر کرده و به دنبال جواهرات و اشیای قیمتی راه های پرپیچ و خمی را پشت سر میگذارد و با دشمنان خود می جنگد تا بتواند جواهرات زیبا پادشاهان مصر باستان را بدست آورد . در معبد بزرگ آمون ۳۰ لوح گلی وجود دارد که جوجه دیوانه ی دوست داشتنی ما باید آن ها را کشف کند چرا که درون هر یک از این لوح ها رمز ی قرار دارد که شما تنها با دریافت این رمز می توانید به مرحله ی بعدی راه پیدا کنید . گرافیک سه بعدی ، داستان جذاب و طراحی بی نظیر این بازی مارا بر آن داشت تا به شما کاربران عزیز یاس دانلود پیشنهاد کنیم که دانلود بازی جوجه دیوانه در مصر Crazy Chicken The Winged Pharaoh را از ادامه ی مطلب دریافت کرده و با آن از اوقات فراقت خود کمال لذت را ببرید .

 

 

برخی از ویژگی های بازی Crazy Chicken The Winged Pharaoh :

-   گرافیک سه بعدی و بی نظیر بازی
-   داستانی مرموز و محیطی تاریخی و جذاب
-   طراحی مراحل متنوع و مهیج
-   بالا بردن تمرکز وخلاقیت و هوش افراد
-   امکان اجرای بازی بدون نیاز به سخت افزار قوی
-   قابل اجرا بر روی تمامی نسخه های ویندوز
-   و …

 

 

دانلود بازی کم حجم جوجه دیوانه در مصر Crazy Chicken The Winged Pharaoh فرمت: EXE

دانلود بازی کم حجم جوجه دیوانه در مصر Crazy Chicken The Winged Pharaoh حجم: ۳۴ مگا بایت

دانلود بازی کم حجم جوجه دیوانه در مصر Crazy Chicken The Winged Pharaoh دانلود: دانلود بازی جوجه دیوانه Crazy Chickenلینک کمکی

دانلود بازی کم حجم جوجه دیوانه در مصر Crazy Chicken The Winged Pharaoh رمز: www.yasdl.com

دانلود بازی کم حجم جوجه دیوانه در مصر Crazy Chicken The Winged Pharaoh منبع: یاس دانلود

 

دانلود بازی کم حجم GRiEF برای PC

دانلود بازی GRiEF برای کامپیوتر

 

GRIEF نام بازی فکری کم حجم جدید و بسیار متفاوتی است که تا به حال نظیر آن را ندیده اید ! داستان بازی یک تراژدی جذاب و دردناک است که شما را وارد دنیای جدیدی در عرصه ی بازی های ویدئویی میکند . بازی GRiEF گرافیک ۲ بعدی ساده اما خیره کننده ای دارد که در کنار موسیقی بی نظیر آن ترکیب جالبی را تشکیل می دهند . بازی داستان احساسی و زیبای دارد که روایت گر زندگی دختر کوچکیست که پدر خود را به دلیل سرطان از دست داده و حال او در دنیای ترسناک تنها شده است .

بازی GRiEF تمام ویژگی های یک شاهکار را دارد ، و این باعث میشود که امتیاز بالایی را از کاربران و منتقدیم دریافت کند . گیم پلی بازی بسیار خاص و زیبا طراحی شده و کاربر را میتواند به سادگی درگیر خود کند . وجود ۵ مرحله ی احساسی و موسیقی متن جذاب بازی ما را بر آن داشت تا این بازی زیبا را به شما همراهان همیشگی یاس دانلود معرفی کنیم . یکی از نکات مثبت بازی عدم نیاز به سخت افزار قوی برای اجرای آن است .  پیشنهاد میکنیم دانلود بازی GRiEF برای کامپیوتر را از دست ندهید .

 

 

 

تصاویر محیط بازی GRiEF:

 

دانلود بازی کم حجم GRiEF برای PC

 

دانلود بازی کم حجم GRiEF برای PC

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

-    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

 

 

دانلود بازی کم حجم GRiEF برای PC فرمت: EXE

دانلود بازی کم حجم GRiEF برای PC حجم: ۱۲۴ مگا بایت

دانلود بازی کم حجم GRiEF برای PC دانلود: دانلود بازی GRiEF | لینک کمکی

دانلود بازی کم حجم GRiEF برای PC رمز: www.yasdl.com

دانلود بازی کم حجم GRiEF برای PC منبع: یاس دانلود

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.0.1 برای PC

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 ۱.۰.۱ برای کامپیوتر

 

Angry Birds Star Wars 2 نسخه جدید بازی انگری بردز استار وارز برای کامپیوتر می باشد. این بازی Angry Birds در سبک استراتژیک ماجرایی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Rovio Entertainment ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر و سیستم عامل اندروید و IOS عرضه شده است . مطمئنا همه شما با سری بازی های پرندگان خشمگین آشنا هستید بازی که تاکنون به جز این نسخه شش نسخه از آن منتشر شده است. پس از این که سازندگان بازی نسخه اول Angry Birds Star Wars را بر اساس سری فیلم های معروف و محبوب جنگ ستارگان ساختند و در دل گیمرها جا گرفت تصمیم گرفتند نسخه دوم بازی Angry Birds Star Wars 2 منتشر کنند.

در بازی Angry Birds Star Wars 2 یکی ازمهمترین تغییرات که Rovio انجام داده است این است که شما علاوه بر این که میتوانید از شخصیت های معروف جنگ ستارگان همچون Darth Vader استفاده کنید,  میتوانید برای اولین باز خوک ها را هم انتخاب کنید و با آن ها به جنگ با پرندگان خشمگین بپردازید. در بازی Angry Birds Star Wars 2 بیش از ۳۰ کاراکتر برای بازی کردن قرار داده شده است. می‌توانید مراحلی را در نقش خوک‌ها بازی کنید و جاهایی را نیز در نقش پرندگان خشمگین بازی کنید. پس اگر شما هم از علاقمندان به سری بازی های پرندگان خشمگین هستید هم اکنون میتوانید بازی Angry Birds Star Wars 2 را به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Angry Birds Star Wars 2 :

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.0.1 برای PC  دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.0.1 برای PC دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.0.1 برای PC دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.0.1 برای PC  دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.0.1 برای PC

 

 

 

راهنمای نصب بازی :

-     ابتدا بازی رو نصب کنید

-     سپس توسط فایل پچ (موجود در فایل دانلودی) به محل بازی رفته و بازی رو پچ کنید. (اگر از ویندوز ۷ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch باید بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

-    سپس یک کد دلخواه مثل THET-ALEV-LEFR-USWO وارد نمایید و از بازی لذت ببرید.

-    دقت کنید در حین وارد کردن رمز متصل به اینترنت باشید.(یعنی ارتباط شما با اینترنت برقرار باشد یا کانکت باشید)

-    دوستانی که با مشکل ارور OpenGL روبه رو هستند:

۱.  یا کاکاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.

پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:, :: 15:40 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه

دانلود فیلم ایــــــــــرانی پل چوبی با کیفیت عالی

 

Pole Chobi IrMelody.in

دانلود وادامه ی مطلب

کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


جمعه 1 آذر 1392برچسب:, :: 15:24 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه
جنگ خان ها - برنده جایزه بهترین بازی استراتژی
جنگ خان ها

جنگ خان ها یک بازی گروهی آنلاین نقش گزاری است - شما نیاز به دانلود هیچ چیزی ندارید!
نام نویسی تنها یک دقیقه زمان خواهد برد و شما می توانید بازی خود را آغاز کنید.
در این بازی قرون وسطایی شما قادر خواهید بود از بین 12 نژاد منحصربفرد نژاد خود را به همراه نژاد پرشین انتخاب نمایید و از استراتژی های پیچیده برای نبردهای خود استفاده کنید
همه این موارد برای شما یک سرگرمی ممتاز را تضمین می کند، اما این رقابت در بعضی مواقع ممکن است عرق را بر پیشانی شما بنشاند.

نام خود را در تاریخ ثبت کنید
جنگ خان ها
کاربران گرامی لینک های دانلود وبلاگ دانلود کده برگرفته از دانلود ها است.


جمعه 1 آذر 1392برچسب:, :: 1:28 ::  نويسنده : دانیال سپهرپناه